Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@05:34:46 GMT

ایرادات USB برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۱۸۹۹۷

ایرادات USB برطرف می‌شود

گروهی که بر یو اس بی (USB) نظارت دارد، می‌خواهد با حذف عناوینی مانند فوق سریع و یو اس بی فور، درک این که کابل‌ها و پورت‌های مختلف واقعا چه قابلیتی دارند را برای کاربران راحت‌تر کند.

این اقدام بخشی از تلاش گسترده گروه USB-IF برای بازسازی برند استاندارد‌های یو اس بی است. این گروه سال گذشته لوگو‌های جدیدی برای کابل‌ها و پورت‌ها و جعبه‌ها معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جف راون‌کرافت، رئیس و مدیرعامل USB-IF به وب سایت ورج گفت: برندینگ جدید به افراد در درک این که استاندارد‌ها از نظر سرعت انتقال داده و عملکرد و همچنین سرعت شارژ، چه توانایی دارند، کمک خواهد کرد.

بیش از یک دهه از عمر استاندارد فوق سریع (superspped) که به عنوان USB ۳ هم شناخته می‌شود، می‌گذرد و کاربران، این برند را در جعبه‌های کابل USB مشاهده کرده‌اند. از این پس، گروه USB-IF می‌خواهد از "یو اس بی ۱۰ گیگابیت بر ثانیه" به جای "سوپراسپید یو اس بی ۱۰ گیگابیت بر ثانیه" و از "یو اس بی ۲۰ گیگابیت بر ثانیه" به جای "یو اس بی فور ۲۰ گیگابیت بر ثانیه" استفاده کند. در این بین، کابل‌های یو اس بی-سی که توسط USB-IF تایید شده‌اند، باید سرعت انتقال داده و وات شارژ را مشخص کنند.

این تغییرات به تازگی به اجرا گذاشته شده و این برندینگ به روزشده، ممکن است تا پایان امسال در برچسب‌ها و جعبه‌ها مشاهده شود. این دستورالعمل برندینگ شامل محصولاتی می‌شود که پورت یو اس بی بجز "یو اس بی ۱.۰" که این روز‌ها دیگر دیده نمی‌شود و "یو اس بی ۲.۰" دارند. گروه USB-IF معتقد است استفاده از "یو اس بی ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه" ممکن است باعث سردرگمی کاربران شود و آن را با "یو اس بی ۵ گیگابیت بر ثانیه" اشتباه بگیرند.

این تغییر برند شامل دستگاه‌ها و کابل‌هایی می‌شود که توسط گروه USB-IF تایید شده اند. اما به دلیل این که یو اس بی، یک استاندارد باز است، هیچ چیز مانع آن نمی‌شود که تولیدکنندگان از برند "سوپر اسپید" و "یو اس بی فور" استفاده کنند. به این ترتیب، باید دید این تدابیر تا چه حد به کاربران کمک می‌کند بدانند به چه کابلی برای دستگاهشان نیاز دارند.

همین حالا هم دانستن این که به چه کابلی نیاز دارید، به حد کافی پیچیده است. کانکتور‌ها و پورت‌های تاندربولت ۳ و تاندربولت ۴ دقیقه مثل کانکتور‌ها و پورت‌های یو اس بی-سی هستند. دستورالعمل به‌روز شده به کاربران برای این که متوجه شوند آیا کابلی از "دیسپلی پورت" یا استاندارد شارژ سریع دیگری استفاده می‌کند، کمک چندانی نمی‌کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: لوگو های جدید ایرادات USB گیگابیت بر ثانیه پورت ها گروه USB IF یو اس بی کابل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به مناسبت هفته ملی سلامت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به اتفاق جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این نشست با تقدیر از زحمات و مساعی کارکنان حوزه سلامت در استان مرکزی گفت: در سنوات گذشته دغدغه‌های بسیاری در زمینه بهداشت و درمان استان داشتیم، اما در حال حاضر تا حد زیادی دغدغه‌های حوزه سلامت مرتفع شده و کار سامان گرفته است.
او با تأکید به دو مقوله مهم امنیت و سلامت، ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای رفع مسائل این دو حوزه انجام شده و لازم است تا اقدامات و تدابیر بیشتری به کار گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: طرح بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) با همت والای مسئولین و کارکنان دانشگاه با کیفیت بسیار بالایی درحال اتمام است و به زودی به مدار خدمت رسانی وارد خواهد شد و بیمارستان آیت الله خوانساری نیز باید با برقراری ارتباطات بین المللی با سایر بیمارستان‌های تشخیص و درمان سرطان در دنیا، به نقطه قوتی در حوزه سلامت استان تبدیل شود.
او به موقعیت استان مرکزی اشاره و تصریح کرد: باید تدابیر لازم در جهت افزایش نرخ زاد و ولد به کار گرفته و در بحث تغذیه و غذا و دارو نیز باید نظارت‌ها قوی‌تر و سختگیری‌های بیشتری اعمال شود.

تغییر و تحولات در سطح سلامت استان کاملاً محسوس است
استاندار مرکزی در دیدار با اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: تغییر و تحولات در سطح سلامت استان مرکزی کاملاً محسوس است.
مخلص الائمه استاندار مرکزی در این نشست با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان حوزه سلامت افزود: تغییر و تحولات در سطح سلامت استان کاملا آشکار و محسوس است، اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم و لازم است تا تلاش‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
او ادامه داد: با توجه به اقدامات با کیفیتی که در سطح سلامت استان مرکزی اعم از اقدامات پیشگیرانه، درمانی و فنی صورت گرفته است، استان قابلیت ارتقا به قطب سلامت کشور را دارد.
مخلص الائمه خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات بسیار مؤثری که در حوزه سلامت شکل گرفته می‌توان به فعال شدن مراکز تعطیل و نیمه تعطیل در کل استان و همچنین حضور فعال پزشکان و متخصصان در مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد که جای تقدیر بسیار دارد.
استاندار مرکزی گفت: در اورژانس نیز کار‌های عمرانی بسیار خوبی انجام شده و همراهی و حضور پررنگ اورژانس استان در برگزاری تمرین‎ها حاکی از پیشرفت چشمگیر این مجموعه است.

اضافه شدن ۹۰۰ تخت جدید بیمارستانی به مجموعه خدمات سلامت استان

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی از اضافه شدن ۹۰۰ تخت جدید بیمارستانی به مجموعه سلامت استان مرکزی در سال جاری خبر داد و گفت: با افتتاح طرح بیمارستان‌های حضرت ولی‌عصر(عج)، فاز سوم آیت الله خوانساری، زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، مرکز دیالیز و همچنین بیمارستان تازه تأسیس حضرت فاطمه(س) خمین، ۹۰۰ تخت جدید بیمارستانی به مدار خدمت رسانی در استان مرکزی وارد می‌شوند.
امانی با اشاره به اینکه طرح بزرگ بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) دیگر هیچ گره کوری ندارد، افزود: در یک سال اخیر با تلاش تمامی همکارانمان کار طرح به خوبی پیش رفته و در حال اتمام است.

او ادامه داد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضائی آشتیانی نیز در مرحله آزمایش نهائی قرار دارد و طرح مرحله سوم بیمارستان آیت الله خوانساری نیز که در دوره‌ای کوتاه متوقف شده بود، از سر گرفته شده و به زودی به چرخه خدمت رسانی وارد می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس