Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:59:55 GMT

نفرات برتر مسابقات کشتی با شال در گرگان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۲۴۱۴۲۷

نفرات برتر مسابقات کشتی با شال در گرگان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، نفرات برتر مسابقات کشتی با شال استان گلستان پس از رقابت ۱۰۰ ورزشکار در شهر سرخنکلاته گرگان مشخص شدند.

در این مسابقات یک روزه که روز شنبه به میزبانی شهر سرخنکلاته برگزار شد، مجتبی مازندرانی در وزن ۶۵ کیلوگرم از روستای محمدآباد گرگان، غلامعلی تازیکه در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهر جلین، سلمان خان احمدی در وزن ۸۵ کیلوگرم از روستای حسین آباد ملک و و عسگر مرادزاده در وزن مثبت ۸۵ کیلوگرم از روستای دنگلان مقام اول زون‌های مختلف را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات یک روزه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور پرشور تماشاگران و ورزشکاران در سالن تختی شهر سرخنکلاته از توابع گرگان برگزار شد.

کشتی با شال که به آلیش هم معروف است از رشته‌های سنتی و بومی مناطق شمال و شمال شرق کشور بوده و قدمت دیرینه ای دارد.

این رشته ورزشی در اعیاد و جشن‌های ملی و مذهبی و مراسم ازدواج در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی برگزار می‌شود.

کد خبر 5614769

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آلیش گرگان هفته تربیت بدنی بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه ویروس کرونا ورزش گرگان خراسان رضوی کشاورزی مشهد همدان بارش باران ایلام وزارت جهاد کشاورزی هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۲۴۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان