Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان مان در حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به شهادت رسیدن جمعی از زوار و هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در حرم احمدبن موسی (ع) شاه چراغ را تسلیت می گویم.

عاملان، آمران و حامیان این حادثه تلخ و جانسوز با اقدام علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران سومین حرم اهل بیت (ع)، بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید خود را به نمایش گذاشتند و چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران به جهانیان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامیان این عملیات کثیف و گروه‌های تکفیری پشت صحنه این جنایت هولناک باید بدانند که قطعاً پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت (ع) گره خواهد خورد.

از خداوند متعال برای مصدومین این حادثه شفای عاجل و برای شهدا علو درجات را مسألت دارم و به خانواده‌های آنان صمیمانه تسلیت می گویم.

محمد مخبر

معاون اول رییس جمهور

کد خبر 5617994 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر ایران شیعیان حسین امیرعبداللهیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا محمد مخبر حسین امیر عبداللهیان محمد باقر قالیباف ایران محمدباقر قالیباف علی بهادری جهرمی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۲۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم

نیروهای پلیس فرانسه به تجمع حامیان فلسطین در شهر پاریس حمله و با ضرب‌وشتم آنها را متفرق کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فرانسوی تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد نیروهای پلیس این کشور به تجمع حامیان مردم فلسطین در غزه حمله می‌کنند و با گاز اشک‌آور و ضرب‌وشتم تلاش دارند آنها را متفرق کنند.

معترضان فرانسوی به خیابان‌ها آمده بودند تا ضمن حمایت از مردم فلسطین در غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه بودند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان +عکس
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است