Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:32:14 GMT

مسیر دسترسی به سه روستای شهرستان حمیدیه بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۲۸۶۵۷۱

مسیر دسترسی به سه روستای شهرستان حمیدیه بهسازی شد

عدنان الوان پور شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سه روستا در بخش مرکزی شهرستان حمیدیه قرار داشته و حدود ۳۰۰ نفر جمعیت دارند اظهار داشت: پیش از این اهالی این روستاها برای تردد با مشکلات زیادی مواجه بوده و درخواست احداث جاده کردند.

وی گفت: تا پیش از شروع فصل بارندگی مسیر تردد این سه روستا که حدود ۱۳ کیلومتر است زیر سازی و آسفالت شده  تا اهالی این روستاها برای تردد دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار حمیدیه در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده برای تامین آب آشامیدنی مناطق روستایی این شهرستان گفت: آب آشامیدنی روستاهای مسیر خسرج شهرستان حمیدیه شامل ۲۳ روستا  از طرح غدیر تامین شده و در تلاش هستیم تا آب آشامیدنی در بخش گمبوعه این شهرستان نیز پایدار و تامین شود.

الوان پور اظهار داشت: طرح گازرسانی در شهرستان حمیدیه نیز در دست پیگیری است و به تازگی هشت روستای این شهرستان به گاز شهری متصل شدند.

شهرستان حمیدیه با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها حمیدیه طرح های عمرانی تردد جاده ای خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدیه طرح های عمرانی تردد جاده ای خوزستان حمیدیه طرح های عمرانی تردد جاده ای خوزستان شهرستان حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۲۸۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • عبور از رودخانه با طناب
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی