Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:02:28 GMT

دستگیری قاتل و همدستش در شهرستان قیر و کارزین

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۲۹۷۹۸۱

دستگیری قاتل و همدستش در شهرستان قیر و کارزین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قربانعلی روستا، گفت: روز هفتم آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف قیر وکارزین، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو فرد ۱۵ و ۲۲ ساله با دو نفر (۲۵ و ۵۰ ساله) از عشایر منطقه درگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قیر و کارزین با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری از طرف هر دو عشایر، نوجوان ۱۵ ساله مجروح و دوست ۲۲ ساله‌اش نیز به قتل رسیده بود، گفت: قاتل و همدستش سریعاً از محل متواری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

روستا ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل و همدستش ۲ قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در صحنه قتل کشف شد، تصریح کرد: متهمین علت و انگیزه درگیری را اختلافات شخصی عنوان کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 5620568

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس قیروکارزین دستگیری قاتل بوشهر حادثه تروریستی شاه چراغ شاهچراغ ع شیراز حمله تروریستی کرمانشاه راهپیمایی اغتشاشات ایران خطبه های نماز جمعه پدافند غیرعامل عملیات تروریستی خراسان رضوی گرگان مشهد قاتل و همدستش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۲۹۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش