Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:38:43 GMT

طرح جامع شهری زاغه تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۶۹۸۱۴

طرح جامع شهری زاغه تدوین می‌شود

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از تهیه طرح جامع شهری زاغه تا سال آینده خبر داد.

احمدرضا دالوند، در جلسه رفع محرومیت و بررسی مشکلات شهر زاغه، با بیان اینکه زیرساخت‌های این شهر تقریباً آماده است اما برای توسعه نیاز به اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی دارد، اظهار کرد: باید اقداماتی در این منطقه انجام گیرد تا مردم برای رفع مایحتاج خود به شهرستان‌های اطراف مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی طرح جامع شهری زاغه تا سال آینده تهیه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه تمامی مسائل و موضوعات منطقه مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ها و طرح‌های خود را در جلسه امروز مطرح کردند و مشکلات موجود مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی خروجی جلسه امروز بود و قرار است تا ۴۸ ساعت آینده به دستگاه‌ها ابلاغ شود، افزود: تمامی مصوبات دارای بازه زمانی هستند و برای این موضوع کارگروهی تشکیل می‌شود تا با پیگیری‌های لازم طبق زمانبندی تعیین شده مصوبات اجرایی شوند.

دالوند عنوان کرد: مصوبات بیشتر در زمینه اقتصادی، اشتغال، گردشگری و زیرساخت‌ها هستند که به اعتقاد مدیران استانی عمده مشکلات منطقه با اجرای آن‌ها رفع خواهد شد.

وی گفت: به دستور استاندار جلسه رفع مشکلات و محرومیت در دیگر مناطق استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۶۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی پیری اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت شوراها باید بر مبنای شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه شوراها نماد مشارکت مردمی هستند، افزود: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند؛ دولتمردان و قانون‌گذاران ما همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم به نحو احسن در تحقق شعار سال گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: اعضای شورا از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار تسریع در یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان ابلاغ و اجرای طرح جامع شهر ارومیه بوده که نقش اساسی برای رونق ساخت و ساز، رونق اقتصادی و توسعه شهر ارومیه دارد.

وی تصریح کرد: آزادی و استقلال عمل اعضای شورا در تصمیمات موجبات افزایش خلاقیت شوراها را فراهم کرده و شرایط توسعه پایدار را به نفع جامعه رقم زده و از این منظر تمدن‌سازی وتمدن آفرینی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات همفکری با مقام عالی استان و معاونین در راستای بررسی و حل مشکلات شهری خاطرنشان کرد: شورا در جهت آبادانی، توسعه و پیشرفت شهری با تمام توان در کنار ارگان‌های دولتی و اجرایی بوده و در جهت رفع مشکلات شهری و شهروندی همپای سازمان‌ها و نهادهای اجرایی است

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران