Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:50:10 GMT

۴پروژه اولویت دار دامغان آماده افتتاح هستند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۴۴۳۶

۴پروژه اولویت دار دامغان آماده افتتاح هستند

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر احتمالی رئیس جمهور به استان سمنان برای دومین بار در قالب سفر استانی هیئت دولت، ابراز کرد: چهار پروژه اولویت دار برای افتتاح و چهار پروژه اولویت دار دیگر نیز برای کلنگ زنی در این سفر در شهرستان دامغان وجود دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها از نظر اهمیت حجم سرمایه گذاری و تأثیر گذاری اقتصادی و اجتماعی، حائز اهمیت و اولویت دار هستند، افزود: افتتاح و یا اجرای این طرح‌ها از لحاظ اشتغال و توسعه نه تنها در دامغان و استان سمنان بلکه در کشور تأثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دامغان در مجلس با اشاره به افتتاح پست ۶۳ کیلووات شهرک صنعتی دامغان به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار در سفر احتمالی رئیس جمهور به استان سمنان، گفت: امیدواریم در این سفر شاهد افتتاح کارخانه فروآلیاژ یا همان فروسیلیس دامغان نیز باشیم که از نظر ظرفیت تولید و حجم سرمایه گذاری رتبه برتر را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

علیزاده برمی خواستار افتتاح بخشی از جاده کریدور شمال جنوب (دیباج - معلمان) شد و تاکید کرد: بهره‌برداری از فاز دوم ناحیه صنعتی صیدآباد برای استقرار صنایع بیشتر و همچنین ارتقای سرمایه گذاری در استان از دیگر طرح‌های اولویت دار دامغان هستند.

وی با بیان اینکه از مهمترین طرح‌های اولویت دار برای کلنگ زنی در سفر احتمالی رئیس جمهور می‌توان به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دامغان اشاره کرد که مصوبه سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در آبان ماه ۱۴۰۰ بوده است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه آغاز عملیات طرح بزرگ گازرسانی به منطقه جنوب دامغان و شاهرود دیگر اولویت شهرستان دامغان است، ابراز کرد: آغاز عملیات اجرایی پنج ناحیه صنعتی و هشت مجتمع دامداری دامغان که موفق به اخذ دستور وزیر جهاد نیز شده از دیگر طرح‌های اولویت دار دامغان محسوب می‌شود.

علیزاده برمی همچنین خواستار آغاز عملیات اجرایی سرمایه گذاری خارجی در دامغان که بزرگترین سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان محسوب می‌شود شد و گفت: امیدواریم که موارد مذکور در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان لحاظ شود چرا که خواسته به حق مردم دامغان است.

به گزارش مهر، هنوز زمان سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان مشخص نیست.

کد خبر 5640998

منبع: مهر

کلیدواژه: سفر استانی افتتاح طرح عمرانی دامغان بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تیم ملی فوتبال ایران گرگان تبریز ویروس کرونا اغتشاشات 1401 اردبیل بیرجند اصفهان رئیس جمهور به استان طرح های اولویت دار استان سمنان سرمایه گذاری آغاز عملیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان