Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز یکشنبه در دیدار جمعی از اعضای سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر افزود: باید با عمق‌بخشی به برنامه های فرهنگی در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تبریک هفته بسیج، به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: نعمت رهبری از الطاف خاصه خداوند متعال برای مسلمین جهان و به ویژه ملت شریف ایران است و خدا را شاکریم که در عصر حاضر و تحت‌ لوای رهبر معظم انقلاب قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت کارکرد بسیج طلاب و روحانیون اشاره و بیان کرد: باید از تجربیات موفق گذشته استفاده شود و با عمق بخشی بر آموزش و برنامه ریزی های فرهنگی در جهت تربیت جوانان مومن و انقلابی تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: در امور فرهنگی می بایست یک برنامه منسجم و مدون داشت و از تمامی ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و موثر در قالب طرح های ماندگار و بلند مدت استفاده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، بر حضور فعال طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروهای جهادی و نقش آفرینی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوادث ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله، کرونا، مواسات و کمک های مومنانه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی از آمادگی و برنامه ریزی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بر توانمندسازی طلاب و روحانیون بسیجی در حوزه های مختلف فرهنگی و سیاسی خبر داد و توجه به رسالت طلاب و روحانیون در عرصه جهاد تبیین را از مهم ترین اولویت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان برشمرد.

برچسب‌ها استان سمنان سمنان مرتضی مطیعی طلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان سمنان سمنان مرتضی مطیعی طلاب استان سمنان سمنان مرتضی مطیعی طلاب بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی

ایسنا/سمنان منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری معتقد است: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی تضاد جدی وجود دارد و از همین رو باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

آیت الله میرباقری که با استقبال استاندار سمنان امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه وارد استان شد، اظهار کرد: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است، مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد. 

وی ادامه داد: الگو سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم. 

وی با بیان اینکه مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد، ادامه داد: این مهم را می‌توان در استان سمنان، با تشکیل اتاق فکر و همچنین راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز محقق کرد. 

میرباقری به تضادهای ماهوی بین رویکردها در توسعه غربی با نگرش‌های مبتنی بر دین بین پرداخت و گفت: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی  وجود دارد که ما باید در زیست بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ریل‌های پیشرفت استان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد. 

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی استاندار سمنان اظهار کرد: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایتمندی مردم است. 

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پیش از این دیدار با حضور در مجموعه استانداری سمنان به مقام والای شهید گمنام ادای احترام کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام