Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم آماده‌سازی ناوگان امدادی و تجهیز ماشین‌آلات برف‌روب برای رویارویی احتمالی با خطرات ناشی از بارش برف در فصل سرما تاکید کرد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارسمنان ۶آذرماه در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان اظهار کرد: با آغاز فصل بارش‌ها و سرما، روانسازی ترافیک و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در معابر درون و برون شهری بسیار پراهمیت بوده و برهمین اساس مجموعه عوامل خدماتی شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید نسبت به آماده سازی ناوگان امدادی و تجهیز ماشین آلات برف روب ، تدابیر لازم را برای بازگشایی مسیرها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد  باید  نقاط حادثه خیز راه‌های استان شناسایی و اولویت‌بندی شده و روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی جهت کاهش تصادفات تسریع شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با شناسایی نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی تسریع می‌شود.

حمیدی با اشاره به اهمیت حساسیت دستگاه‌های متولی نسبت به تامین امنیت جان مردم در جاده های استان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مربوطه با جدیت در راستای رفع مشکلات جاده‌ها گام برداشته و به محورهای مواصلاتی با بار ترافیکی بالا، توجه ویژه داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت پیش‌بینی تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در جاده‌های استان نیز تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های متولی با هم‌افزایی بیش از پیش، از ظرفیت‌های یکدیگر برای مدیریت ماه‌های سرد سال استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه یکی از تهدیدات جامعه ماشینی و صنعتی تصادفات است اظهار کرد :حفظ جان و مال خلق‌الله باید در اولویت امور قرار گیرد و از انجام هر اقدامی که منجر به کاهش تصادفات بشود نباید غفلت کرد.
وی با اشاره به لزوم  خدمت رسانی مناسب در سفرهای زمستانی به مردم، از دستگاه‌های متولی خواست تا از کلیه امکانات راهدارخانه ها  بازدید به عمل آورده ومسائل و مشکلات در حد مقدورات حل شود .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد: مردم برای انجام سفرهای زمستانی آمادگی کامل را داشته و تمامی تجهیزات لازم مانند زنحیر چرخ و...را فراهم کنند  تا دچار خسارت‌های جانی و مالی نشوند.
 حمیدی افزود: فرمانداران از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای مدیریت و تامین ایمنی راه‌ها در طول زمستان بهره گیرند و اقدامات لازم از هم اکنون برای تامین و نوسازی ماشین آلات جهت اموری همچون برف‌روبی جاده‌ها انجام پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاون عمرانی استانداری سمنان برف معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ماشین آلات دستگاه ها جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آب‌گرفتگی در چهار شهرستان استان اصفهان، از آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار سطح نارنجی خبر داد.

بمانعلی یوسفی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای استان اصفهان از سمت سازمان هواشناسی، تیم‌های این جمعیت در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جوی استان باعث شده است که در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین و گلپایگان شاهد رخداد آب‌گرفتگی منازل باشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: تیم‌های امدادی این جمعیت با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها در حال امدادرسانی و تخلیه آب هستند.

یوسفی ادامه داد: آمادگی تیم‌های این جمعیت در تمام شعب سراسر استان تا اعلام پایان سطح نارنجی از سمت مرکز EOC مد نظر قرار دارد.

کد خبر 747321

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است