Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: باید تلاش کنیم حل مسائل و خدمت‌رسانی به مردم محله محور شوند، برپایی میز‌های خدمت به مردم در محلات مختلف با حضور مدیران و یا نماینده تام الاختیار آن‌ها می‌تواند بسیاری از گره‌های زندگی مردم را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی ‌به مناسبت هفته بسیج در گردهمایی بسیجیان ادارات اظهار داشت: گره‌گشایی از مشکلات مردم به تمام معنا نیازمند کار و روحیه بسیجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم  با اشاره به اهمیت فعالیت بسیجیان گفت: اگر قرار است عنوان مبارک بسیجی بودن همراه ما باشد، باید با تلاش مضاعف و خالصانه در عرصه کمک به مردم گام برداریم.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم حل مسائل و خدمت‌رسانی به مردم محله محور شوند، برپایی میز‌های خدمت به مردم در محلات مختلف با حضور مدیران و یا نماینده تام الاختیار آن‌ها می‌تواند بسیاری از گره‌های زندگی مردم را رفع کند.

رئیس حوزه هنری قم منصوب شدمسئولان ارشد استان قم با متهمان اغتشاشات گفت‌وگو کردند

شاهچراغی بیان کرد: دشمن امروز تمام ابزار‌های خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفته است، متاسفانه در حوادث اخیر جو روانی به حدی سنگین بود که شاهد بودیم برخی از جوانان گمراه شدند و اقداماتی را انجام دادند که به فرموده مقام معظم رهبری حساب این افراد از اغتشاشگران جدا است.

 بسیج، مقتدر، نافذ و اثرگذار است 

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم نیز در این مراسم گفت: بسیج، مقتدر، نافذ و اثرگذار است،دشمنان باید بدانند تا بسیج و بسیجی وجود دارد هیچ‌گاه نمی‌توانند پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه و اصناف رشد و نمود داشته و درحال خدمت‌رسانی است، بسیج هیچ مشابهی در دنیا نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام/452/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه مسئولیت در نگاه اسلام سخت گیرانه است و کاسبی نیست که کسی بخواهد در قبال آن کاسبی کند، البته این به معنای انجام ندادن تکلیف نیست، اظهار داشت: استاندار قبل اخلاق مدار بود و توان خود را در انجام مأموریتی که بر عهده داشت به کار گرفتند، برای ایشان قبولی تلاش‌ها و عزت و سلامتی را خواستاریم.

وی گفت: برای استاندار جدید هم که در این مقطع حساس از خدمت گذاری هست، آرزوی موفقیت دارم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان با وجود داشتن نیروهای انسانی توانمند و ظرفیت‌های های فراوان به علل داخلی و بیرونی، تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد، گفت: عمر خدمت گذاری استانداران ما سه سال و اندی است و گاهی ارائه خدمات از سوی آنها به عللی امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه لرستان مانند بیماری است که نیازمند توجه فراوان است، ظرفیت فراوان، آب فراوان، خاک حاصلخیز و … دارد که با آنها می‌توان شرایط استان را تغییر داد، گفت: رئیس جمهور فرمودند لرستان را در محور اشتغال ویژه می‌بینیم، اما این امر محقق نشده است.

وی گفت: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد داریم و همواره این موضوع تکرار شده است، مصوبات مهم سفر رئیس جمهور مانند سد معشوره، راه آهن، چهار خطه ها، پروژه‌های حوزه سیلاب هنوز عملیاتی نشده و بعد از دو سال نارضایتی‌ها خودش را نشان می‌دهد.

گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امیدواریم این مشکلات حل شوند، انتظار این است که وزارت کشور به عنوان مادر وزارت خانه‌ها علل بیرونی وضعیت کنونی لرستان را رفع کند، تصریح کرد: نگاه دولت به لرستان عوض شود، لرستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و این در حالیست که صنایع نیمه تمام فراوانی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود، ادامه داد: خبری از عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان نیست و همچنان شاهد انبوه مشکلات، تورم، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و … در لرستان هستیم.

وی با اشاره به نامه نگاری با سران سه قوه برای انتقال مسائل و مشکلات لرستان، بیان داشت: مردم ما نظام را دوست دارند، ولایت مدار هستند، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که عمر خدمت گذاری استانداران ما به عدد قابل قبولی برسد.

کد خبر 6086873

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است