Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فهرج خواستار تسهیل و تسریع روند پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌ها به جوانان شد و تاکید کرد: یکی از مشکلات زوج‌های جوان در خصوص دریافت تسهیلات ازدواج است و برخی از افراد در زمینه اخذ وام ازدواج با سنگ‌اندازی‌هایی از سوی بانک‌ها مواجه هستند که این سنگ‌اندازی‌ها باید حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اولین جلسه کمیته ساماندهی ازدواج شهرستان فهرج به ریاست فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فهرج در این جلسه یکی از مهمترین مشکلات ازدواج جوانان را مسکن عنوان کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی متولی زمین و مسکن شهرستان خواست تا بصورت شبانه‌روزی در جهت رفع این مشکل تلاش کنند.

حسین سعیدنیا در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل زوج‌های جوان در خصوص دریافت تسهیلات ازدواج اشاره و بر تسهیل و تسریع در روند پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌ها تاکید کرد.

او افزود: یکی از مشکلات زوج‌های جوان در خصوص دریافت تسهیلات ازدواج است و برخی از افراد در زمینه اخذ وام ازدواج با سنگ‌اندازی‌هایی از سوی بانک‌ها مواجه هستند که این سنگ‌اندازی‌ها باید حل شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فهرج از تشکیل مجمع خیرین ازدواج در شهرستان خبر داد و افزود: پیگیر هستیم تا با استفاده از ظرفیت خیرین در این حوزه، زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.

فرماندار فهرج در ادامه گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلفند تمامی مراکز فرهنگی، هنری، پژوهشی، تفریحی و ورزشی خود را با هماهنگی کمیته سامان ازدواج شهرستان به منظور برگزاری جشن ازدواج زوجین در اختیار قرار دهند.

در ادامه جلسه دیگر اعضاء نیز نقطه نظرات خود را در خصوص موضوع ازدواج بیان نمودند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وام ازدواج وام ازدواج جوانان فرماندار فهرج مسکن زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود