Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال ایران امروز دوشنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در حساس ترین بازی این هفته شاگردان مهران حاتمی موفق شدند با شکست نفت آبادان به صدرنشینی خود ادامه دهند. در این دیدار تیم شهرداری گرگان ۹۱ بر ۷۸ حریف جنوبی خود را شکست داد.

نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

* کاله مازندران ۹۴ - توفارقان آذر شهر ۵۶
* مس رفسنجان ۷۰ - آویژه صنعت مشهد ۶۱
* نفت آبادان ۷۸ - شهرداری گرگان ۹۱
* رعد پدافند هوایی ۸۸ - ذوب آهن اصفهان ۹۹
* صنایع هرمزگان ۸۵ - مس کرمان ۶۶
* نبوغ اراک ۸۳ - مهرام تهران ۹۸

کد خبر 5642420.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ولز فوتبال جام جهانی قطر کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال عربستان تیم ملی فوتبال آمریکا تیم ملی فوتبال انگلیس مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ژاپن سردار آزمون علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان