Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه ارومیه از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی این دانشگاه به منظور بررسی مسائل آن بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علیجانپور در حاشیه بازدیدی که از دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه داشت و در نشست مشترک با رئیس، معاونین و روسای گروه های آموزشی دانشکده کشاورزی، ضمن تاکید بر حمایت از ایده های جدید در دانشگاه گفت: دانشگاه باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: آزمایشگاه های دانشکده کشاورزی را به آزمایشگاه های مرجع علوم مختلف تبدیل کنید تا ضمن ارتقای دانشگاه، این دانشکده محلی برای رجوع و حل مسائل کشاورزی و صنایع وابسته آن در استان باشد.


ابراهیم سپهر رئیس دانشکده کشاورزی نیز در این نشست ضمن اشاره به ارتقای جایگاه دانشگاه در استان در زمینه ارتباط با جامعه و صنعت در دوران مدیریت جدید، گفت: در دانشکده کشاورزی همکاری همکاران بسیار نزدیک و همسو است و ان شالله اقدامات ویژه ای در جهت ارتقای آزمایشگاه ها انجام خواهیم داد.

 

در ادامه جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد دانشکده و بررسی اقدامات ویژه در جهت ارتقا آزمایشگاه ها و ارتباط این دانشکده با جامعه و صنعت، هر یک از مدیران گروه ها گزارشی از عملکرد گروه و مسائل مختلف آن را مطرح کردند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه بازدید میدانی استان آذربایجان غربی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه آزمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سجاد دادفرافزود :داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی شرکت کرده آمد .

وی افزود : آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است.

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در ۱۴ حوزه امتحانی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه  گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم برقابت کردند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد