Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@05:14:57 GMT

نارضایتی مورایس از زمین تمرین سپاهان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۹۷۱۰۱

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان نسبت به زمین تمرین این تیم معترض است

چمن زمین باغ فردوس شرایط خوبی ندارد.

به گزارش طرفداری، تیم سپاهان در زمین باغ فردوس تمرینات خود را دنبال می کند. ژوره مورایس سرمربی پرتغالی این باشگاه از وضعیت این زمین رضایت ندارد و معتقد است این زمین چمن بی کیفیتی دارد. حالا باید دید مدیران باشگاه سپاهان برای رفع این مشکل چه اقداماتی را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است اردیبهشت ماه امسال این زمین به مساحت ۱۰ هزار مترمربع پس از بسترسازی و اجرای سامانه آبیاری حرفه‌ای طبق استانداردهای فیفا و یوفا بازسازی شده و چمن تولید شده در خزانه چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان، به این کمپ انتقال یافت.

مجموعه ورزشی و کمپ تمرینی باغ فردوس تیم فوتبال سپاهان مُتشکل از زمین چمن و استخر و فضاهای ورزشی و تمرینی متعلق، در خیابان آتشگاه اصفهان قرار دارد.

اخبار داغ 

پیش‌بینی کن، آیفون ببر؛ مسابقه پیش‌بینی جام جهانی در طرفداری مسوت اوزیل را به یاد بیاورید؛ واکنش طرفداران قطری به حرکت اعتراضی آلمان همه چیز از کره شمالی شروع شد؛ ایران می تواند ششمین تیم آسیا باشد فرنکی دی یونگ: علاقه منچستر یونایتد در تابستان؟ پاسخی نمی دهم کوراش قهرمانی جهان| ایران برای نخستین بار در تاریخ نایب‌قهرمان جهان شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. 

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

گفته می‌شود مورایس با شیدا مقصودلو ازدواج کرده است

در هفته‌های اخیر و در پی ناکامی‌های پیاپی سپاهان، برخی هواداران این تیم مدعی بودند که یک دختر جوان ایرانی عامل اصلی بحران در سپاهان است. یک از هوادار سپاهان اصفهان در ایکس نوشته بود: «ضربه‌ای که شیدا خانوم به سپاهان زد، آمریکا تو جنگ جهانی به ژاپن نزده بود!»

اشاره این هوادارا و د‌ه‌ها هوادار دیگر به «شیدا مقصولو» بود. 

شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. شیدا مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی "قهرمان" ساخته اصغر فرهادی آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج" و "نشانی" نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

ماه‌هاست که در فضای مجازی از او به او به عنوان همسر و یا نامزد ایرانی ژوزه مورایس یاد می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد.

اختلاف سنی شیدا مقصودلو و مورایس بار‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مورایس ۵۸ ساله است و حدود ۳۰ سال از مقصودلو بزرگتر است. 

پست‌های اینستاگرام مقصودلو مملو از کامنت‌های کاربران هوادار سپا‌هان و تبریک ازدواج او و مورایس است. حالا برخی هواداران سپاهان می‌گویند عامل حواس پرتی و بی تفاوتی مورایس به تیم همین خانم بازیگر است.  

نه شیدا مقصودلو و نه مورایس هیچ کدام در هفته‌های اخیر شایعات تکذیب نکردند. باشگاه سپاهان نیز به این موضوع واکنشی نشان نداده بود که همه اینها به نوعی تائید کننده خبرها بود. 

مورایس امروز درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ گفت: «بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.»

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده «شیعه» شدن ژوزه مورایس؛ ازدواج با شیدا مقصودلو؟
  • (ویدئو) «مورایس»، سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • ببینید | ازدواح سرمربی سپاهان با یک دختر ایرانی؛ ژوزه مورایس مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید