Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به شکایت شورا پیرامون وضعیت شهردار موقت رشت در شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری گفت: با رای شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری ، رای بازگشت به کار شهردار موقت رشت ابطال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا  با اشاره به اینکه به زودی حکم شعبه تجدید نظر اعلام می شود افزود: شورا تابع قانون است همچنان که در استیضاح شهردار تمامی فرایند را رعایت کردیم و مراحل مستند شد، در تمام این مدت نیز تلاش کردیم تا در چارچوب قانون حقانیت شورا اثبات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است  پس از استیضاح و برکناری علوی توسط شورا از جایگاه شهردار رشت و تایید آن در هیئت تطبیق فرمانداری ، علوی شکایتی را در دیوان مطرح کرد که با رای شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری ،حکم بازگشت به کار برای وی صادر شده بود که با ادامه  پیگیری های حقوقی انجام شده ، این شکایت توسط اعضای شورا رای بازگشت به کار شهردار موقت رشت توسط شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری ابطال شد.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابطال رئیس شورای اسلامي شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین