Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مستضعفان به پروژه کمربندی خیام تزریق می شود، خاطرنشان کرد: شهرداری از همه ظرفیت های خود استفاده می کند تا فاز اول پروژه را طی شش ماه آینده به بهره برداری برسانیم.

امین بابایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت کمربندی خیام شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: این کمربندی تنها راه برون رفت سیاهکل از خودروهای سنگین و آرامش شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز پروژه کمربندی خیام از سال ۹۶، افزود: فاز اول این پروژه به طول ۱۳۰۰ متر است که به شهرداری سیاهکل سپرده شده و اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان سیاهکل، ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه استاندار گیلان جهت اتمام پروژه کمربدی خیام، تصریح کرد: عبور خودروهای سنگین کارخانه سیمان شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده و موجب دغدغه و نارضایتی آنان شده است.

بابایی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مستضعفان به پروژه مذکور تزریق می شود، خاطرنشان کرد: شهرداری از همه ظرفیت های خود استفاده می کند تا فاز اول پروژه را طی شش ماه آینده به بهره برداری برسانیم.

وی در ادامه به چهاربانده کردن محور سیاهکل - بازکیاگوراب و تعریض محور سنگر - سیاهکل اشاره کرد و متذکر شد: محور سنگر به سیاهکل با توجه به افزایش رفت و آمد خودروها به سمت شهرستان های شرق گیلان و حضور گردشگران اهمیت ویژه ای پیدا کرده و با فضای ترافیکی مواجه شده است لذا به دنبال تعریض مسیر و نصب روشنایی و علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین کنترل سرعت و اجرای خط کشی هستیم.

فرماندار سیاهکل، دغدغه محور بازکیاگوراب را عرض کم جاده دانست و اضافه کرد: با جذب اعتبار ملی به دنبال چهار بانده کردن این محور هستیم.

رفع ۸ نقطه حادثه خیز محور سنگر - سیاهکل

غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان نیز در گفت و گو با ایسنا، از جمله وظایف این اداره کل را در بخش راهداری و بهره برداری از جاده ها و تعریض و احداث جاده و ابنیه فنی دانست و بیان کرد: شهرستان سیاهکل دارای ۵۷۷ کیلومتر راه است که ۵۷ درصد آن آسفالته بوده و عمده محورها کوهستانی و روستایی است.

وی با اشاره به بهره برداری از محور سنگر به سیاهکل به طول ۱۸ کیلومتر، اضافه کرد: این محور در حال احداث به سمت سراوان است و در صورت تامین اعتبار لازم به زودی به اتمام می رسد.

مدیرکل راهداری گیلان از شناسایی هشت نقطه حادثه خیز در محور مذکور خبر داد و گفت: راهکار مناسب برای ایمنی این محور چهار بانده و جدا شدن محور رفت و برگشت از هم است.

نیک فهم با بیان اینکه تا دهه فجر بخش عمده نقاط حادثه خیز محور مذکور با نصب روشنایی و علائم رفع می شود، عنوان کرد: برای سال جدید به دنبال اتصال محور دیلمان به خورگام هستیم؛ همچنین تا پایان سال ۹ کیلومتر از ۶۵ کیلومتر خاکی را آسفالت می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمربندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قیمت طلا تعطیلی مدارس تيم ملی فوتبال ايران میلیارد تومان بهره برداری محور سنگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، محمدهادی نوروزی اظهار کرد: پروژه کمربندی شهر دلیجان در دو مرحله انجام خواهد شد که اکنون در فاز نخست به علت شدت خرابی‌های این محور، لکه‌گیری هندسی در طول مسیر در حال اجراست که پس از اتمام آن در فاز دوم روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عرض اجرای آسفالت در کمربندی دلیجان برابر ۱۱ متر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رضایت مردم دلیجان و کاربران جاده‌ای جلب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

نوروزی با اشاره به سایر اقدامات مهم در دست اجرا در جاده‌های شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار مهم ایمن‌سازی کمربندی دلیجان با نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) یکی از کار ویژه‌هایی است که توسط پیمانکار مربوطه در دست اقدام است.

وی به پروژه ایمن‌سازی محور دلیجان - سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع نقاط پرتگاهی و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، اجرای شیب شیروانی در این محور با به‌کارگیری شش دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به همت راهداران شهرستان دلیجان در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به‌زودی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان نیز شروع خواهد شد تا کاربران جاده‌ای با آرامش خاطر بیشتری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور کنند.

کد خبر 747291

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود