Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از وصل شدن اینترنت پر سرعت برای ۵ هزار نفر دیگر از مردم روستاهای این استان خبر داد. - اخبار استانها -

علی اصغرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: پنج هزار نفر دیگر از جمعیت روستایی خراسان شمالی از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

وی افزود: در راستای برقراری عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات روستایی در سطح خراسان شمالی، با نصب تکنولوژی 4Gهمراه اول در شش منطقه روستایی، تعداد 5 هزار نفر دیگر از جمعیت روستایی استان از اینترنت پرسرعت همراه، بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرلت منطقه خراسان شمالی گفت: با هدف توسعه متوازن خدمات و زیرساخت مخابراتی در سطح استان و بهره مندی روستائیان شریف از پوشش اینترنت پرسرعت موبایل، طی دو هفته اخیر تعداد 6 سایت 4Gهمراه اول از محل اعتبارات طرح (uso)وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شش منطقه روستایی استان از توابع شهرستانهای مختلف از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

اصغرپور ادامه داد: اینترنت پرسرعت در روستای کوه کمر از توابع شهرستان بجنورد، روستای زیدر از توابع شیروان، راوخ از توابع اسفراین، شهرآباد نیروی هوایی در مانه و سملقان، کوران ترکیه از توابع فاروج و روستای اشتوت از توابع شهرستان راز و جرگلان، نصب و وارد مدار شد.

وی افزود: سایت‌های مذکور در مجموع 11 روستای استان را تحت پوشش شبکه همراه قرار داده و بدین ترتیب 5 هزار نفر از جمعیت روستایی استان طی دو هفته اخیر به شبکه اینترنت پرسرعت همراه پیوستند.

انتهای پیام/311/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت روستایی اینترنت پرسرعت خراسان شمالی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟