Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:27:36 GMT

دستگیری جاعل اسناد و مدارک در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۴۸۶۷

دستگیری جاعل اسناد و مدارک در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه پدرش چند سال قبل فوت کرده است و برادرش برای اقدامات سود جویانه و کسب منافع مادی با تنظیم قولنامه ای صوری یک واحد مسکونی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به ارزش ۹ میلیارد ریال ارثیه پدری اشان را تصاحب کرده و به غیر فروخته است، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: مأموران پس از کسب مجوز قضائی متهم را در را در خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سرهنگ رخشان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام معامله املاک و خودرو تا حصول اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنید.

کد خبر 5643920

منبع: مهر

کلیدواژه: جاعل اسناد فرماندهی انتظامی لرستان خرم آباد بوشهر جام جهانی 2022 قطر بسیج هفته بسیج کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران گرگان خطبه های نماز جمعه بیرجند اردبیل ویروس کرونا عکس استانها همدان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه