Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست و اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در بحث ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی، با استقبال سرمایه گذاران مشتاق در زمینه ایجاد کمپ‌های ورزشی، اقامتی و هتل المپیک روبرو شده است.

مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی، امیر ترکاشوند سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل، شهرام جودت سرپرست مدیریت جغرافیایی سازمان منطقه آزاد کیش و کارشناسان حوزه شهر سازی و بخش ورزشی عصر یکشنبه ششم آذر از محوطه مجموعه ورزشی المپیک کیش بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید با ارائه گزارشی از روند جذب سرمایه گذاری در زمینه گردشگری ورزشی و استقبال سرمایه گذاران از این مهم پرداخت و اراضی در نظر گرفته شده از سوی مدیریت جغرافیایی سازمان برای ایجاد کمپ­‌ها و هتل‌های ورزشی را در محوطه مجموعه المپیک کیش، به رویت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رساند.

سعید پورزادی در حاشیه این بازدید با بیان این که بهسازی مراکز ورزشی و جذب سرمایه گذار در بخش ورزشی دو سیاست سازمان منطقه آزاد کیش برای تبدیل کیش به خاستگاه گردشگری ورزشی است؛ افزود: ساخت سه زمین فوتبال به همراه یک زمین هیبریدی، بهسازی کورت اصلی تنیس، بهسازی و بازسازی سالن میر مهنا، بهسازی و بازسازی سالن اسکواش، بهسازی و بازسازی ۹ تا زمین تنیس و ایجاد سیستم روشنایی استاندارد از جمله اقداماتی است که از ابتدای امسال تا کنون انجام شده است.

وی از بهسازی و بازسازی سایت مجموعه ورزشی تیر وکمان از یک ماه آینده با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و بهسازی و بازسازی سایت مجموعه زمین فوتبال چمن مصنوعی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: کمپ فوتبال ما مجهز به کمپ تمرینی و سالن‌های بدنسازی و سالن‌های رختکن و پیست دو میدانی شده که نوید بخش شتاب بخش روند تکمیل زیر ساخت‌های ورزشی در کیش است.

پورزادی با بیان این که جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری ورزشی یکی دیگر از برنامه‌های سازمان است؛ اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در کیش علاقه‌مندان و سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد کمپ، اقامتگاه و هتل المپیک که بتواند به کمپ‌های ورزشی خدمات ارائه نماید؛ ابراز تمایل کردند و از طریق مراجعه حضوری یا مراجعه به فدراسیون‌های مربوطه، تقاضای سرمایه گذاری خود را به سازمان منطقه آزاد کیش ارسال داشته که این موارد و ظرفیت‌های سرمایه گذاری توسط همکاران ما در مرحله بررسی می‌باشد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روند بررسی، تفکیک کاربری و صدور مجوز برای اراضی در نظر گرفته شده از سوی این معاونت برای سرمایه گذاری تخصصی در ورزش گفت: با توجه به سیاست دولت برای ظرفیت سازی سرمایه گذاران بخش خصوصی و با عنایت به سیاست سازمان مبنی بر تبدیل کیش به پایگاه اردو‌های ورزشی در سطح باشگاهی، ملی و بین المللی، این مهم به دستور مدیرعامل سازمان منطقه کیش در دستور کار این سازمان قراردارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش مناطق آزاد جزیره کیش کیش منطقه آزاد سازمان منطقه آزاد کیش بهسازی و بازسازی سرمایه گذاران سرمایه گذاری ایجاد کمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا با اشاره به ساخت یک ابرپروژه چندمنظوره برق‌آبی ساخت ایران در سریلانکا توسط مهندسان ایرانی گفت: یکی از انتظارات مهم از دولت سیزدهم این بود که ضمن تقویت این ارتباطات، نسبت به افزایش ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای و همسایگی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین ارتقای صادرات خدمات فنی - مهندسی اقدام نماید.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به سریلانکا با تاکید بر اینکه پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا این است که اولویت ما حفظ و تقویت نظام تعاملات بین‌المللی با اولویت همسایگان و کشورهای منطقه است، اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های قبل تقریباً از ارتباط با کشورهای نزدیک غفلت کرده بودیم و حتی روابط ما با کشورهای همسایه نظیر پاکستان، ترکمنستان و قزاقستان ضعیف شده بود؛ در این شرایط یکی از انتظارات مهم از دولت سیزدهم این بود که ضمن تقویت این ارتباطات، نسبت به افزایش ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای و همسایگی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین ارتقای صادرات خدمات فنی- مهندسی اقدام نماید.

وی تاکید کرد: یکی از فرصت‌های بسیار مهمی که در ارتباطات بین‌المللی حاصل می‌شود، ظرفیت‌های اقتصادی و همچنین خدمات فنی و مهندسی مورد توجه قرار می‌گیرد و فرصت‌های خوبی برای جوانان تحصیلکرده کشور فراهم می‌شود؛ سفرهای ریاست محترم جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه گذاری را به ویژه با اولویت حوزه‌های زیر ساختی فراهم می‌کند.

این عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا با اشاره به ساخت یک ابرپروژه چند منظوره برق آبی ساخت ایران در سریلانکا توسط مهندسان ایرانی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته ظرفیت‌های خوبی در حوزه ساخت نیروگاه و سد در کشور ایجاد شد و صادرات خدمات فنی و مهندسی به خوبی به عنوان اولویت برخی مجموعه‌های فعال در بخش تامین زیرساخت انرژی مورد توجه قرار گرفت؛ با توجه به اینکه تامین انرژی حتماً در آینده حرف اول را می‌زند، با هدف قرار دادن ظرفیت‌های همسایگان و همچنین کشورهای منطقه جهت صادرات خدمات فنی و مهندسی نظیر آنچه در سریلانکا اتفاق افتاد، می‌توانیم جایگاه خود را در منطقه و دنیا ارتقا دهیم.

وحیدی در پایان با تاکید بر اینکه حفظ نخبگان کشور موجب تقویت آینده کشور می‌شود، گفت: با فراهم شدن امکان بهره برداری از ظرفیت‌های کشورهای همسایه و منطقه با گسترش ارتباطات با این کشورها، این فرصت فراهم می‌شود تا بجای خروج جوانان از کشور، در مجموعه‌هایی جذب شوند که با استفاده از خدمات آنها در نقاط مختلف دنیا، درآمد کافی کسب کنند و این موضوع موجب افزایش ماندگاری آنها در کشور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار