Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:38:07 GMT

آخرین وضعیت اجرای رتبه‌بندی معلمان تا پایان آذر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۳۶۰۴۴

آخرین وضعیت اجرای رتبه‌بندی معلمان تا پایان آذر

رتبه یک یعنی آموزشیار معلم تاکنون برای ۸۰ درصد معلمان صادر و تا پایان آذرماه نیز برای ۲۰ درصد بقیه صادر خواهد شد و معوقات ۸ ماهه آنها پرداخت می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مصطفی بابایی سارویی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: باید توجه داشت که هدف اصلی رتبه‌بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت و کیفیت آموزش است و با همین رویکرد اجرای رتبه‌بندی در سند تحول بنیادین مورد تأکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای رتبه‌بندی معلمان در 11 ماه اخیر به نقاط خوبی رسیده است و در ماه‌های گذشته برای اینکه کف  کار عملیاتی شود، رتبه یک یعنی آموزشیار معلم برای 80 درصد معلمان صادر و تا پایان آذر ماه برای 20 درصد بقیه صادر خواهد شد و معوقات 8 ماهه آنها پرداخت می‌شود.

بابایی بیان کرد: در ادامه مسیر هیئت‌های ممیزه و ارزیابان برای تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا 5 معلمان اقدام خواهند کرد و بعد از آنکه رتبه‌ها به صورت دقیق تعیین شد، معوقات واریز می‌شود.

آخرین مدرک تحصیلی معلمان در حکم کارگزینی بر اساس نظام رتبه‌بندی اعمال می‌شود

همچنین وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان خبر داد و اعلام کرد :این بخشنامه به استناد بند 2-3 ماده 2 قانون نظام رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شده است و بر این اساس آخرین مدرک تحصیلی معلمان در حکم کارگزینی ایشان اعمال می‌شود.

 تمام معلمان طرح مهرآفرین نیز تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معلمان رتبه بندی معلمان معلمان رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۳۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد