Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پیروزی بر ولز به قدری پراهمیت بود که پای وزیر ورزش را به اردوی تیم ملی باز کرد. او در چند نوبت به صحبت با مهدی تاج، بازیکنان تیم ملی و همچنین کارلوس کی‌روش پرداخت تا آنها با روحیه‌ای مضاعف برای بازی دوم وارد زمین شوند و به هر قیمتی که شده ولز را از پیش رو بردارند. اتفاقی که رخ هم داد و وزیر ورزش هم سعی کرد به وعده‌های خود عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده‌های وزیر ورزش هم مشخص بود و خبرش خیلی زود به ایران رسید. بازیکنان تیم ملی که بعد از حدود یک سال هنوز پاداش صعود به جام جهانی را دریافت نکرده بودند، با موافقت وزیر ورزش به خواسته خود رسیدند و البته در آستانه بازی با امریکا ۱۵ هزار دلار نیز پاداش گرفتند. اتفاقی که همه آنها برای هموار شدن مسیر صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و پیروزی یا تساوی مقابل امریکا رخ داد.

بعد از شکست یک بر صفر مقابل امریکا اما دریافت حواله واردات یک خودرو خارجی به ایران، جنجال‌های بسیاری به راه انداخت. خیلی از ورزشکاران در رشته‌های مختلف لب به اعتراض گشودند و مدعی شدند چرا چنین پاداشی فقط به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تعلق می‌گیرد. بازیکنان تیم ملی اما پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را طبق وعده قبلی دریافت کرده بودند. اتفاقی که سال ۲۰۱۴ هم رخ داد و بازیکنان تیم ملی در آن مقطع نیز مجوز وارد کردن یک خودرو را دریافت کردند.

بعد از این اعتراض‌ها که به رشته خاصی هم مربوط نمی‌شود و اغلب ورزشکاران به آن نقد وارد کرده‌اند، ماجراهای جالبی درباره دریافت حواله از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال شنیده می‌شود. گویا تاریخ این حواله‌ها برای حدود دو سال قبل است و باید یک بازنگری دیگر درباره آنها انجام شود. پروسه به روز کردن تاریخ یک موضوع مهم است که مشخص نیست آیا انجام خواهد شد یا نه؟

از سوی دیگر حواله وارد کردن یک خودروی خارجی، تبصره‌هایی نیز دارد که باعث می‌شود قیمت تمام شده آن کمتر باشد. گویا حواله‌ای که به بازیکنان تیم ملی اهدا شده، فاقد این تبصره‌ها است و خیلی از آیتم‌ها را شامل نمی‌شود. بنابراین تفاوت زیادی میان در اختیار داشتن این حواله با نداشتن آن وجود ندارد. به همین دلیل برخی از بازیکنان تیم ملی معتقدند اتفاق خاصی در این مورد رخ نداده و دریافت این حواله هم نمی‌تواند موضوع مهمی میان ورزشکاران دیگر باشد و صدای اعتراض آنها را در بیاورد.

حتی یکسری بازیکنان پا را فراتر گذاشته و مدعی‌اند این حواله را به ورزشکاران دیگر می‌دهند تا ثابت کنند خیلی هم اتفاق عجیب و غریبی در قبال فوتبالیست‌ها رخ نداده است. با توجه به این مسائل باید گفت بازیکنان تیم ملی بیشتر از اینکه بعد از دریافت حواله سود و منفعت داشته باشند، متضرر شده‌اند و ورزشکاران سایر رشته‌ها را مقابل خود می‌بینند. مسأله‌ای که شامل کل جامعه هم شده و فوتبالیست‌ها را در شرایط عجیبی قرار داده است.

کد خبر 726002 منبع: ایران برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی بازیکنان تیم ملی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۴۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پر گل ۶ بر یک به پیروزی رسید. به دنبال برتری ازبکستان برابر ویتنام، تیم ملی کشورمان باید جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی علاوه بر صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کردند.

در دیدار با قرقیزستان عملکرد خوبی داشتیم

محمد طاهری کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت تیم ملی در این مسابقات پرداخت. این پیشکسوت فوتسال در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان گفت: در دیدار برابر قرقیزستان نسبت به ۳ دیدار اول بسیار خوب بودیم. در این بازی هم در کارهای دفاعی خیلی عملکرد خوبی داشتیم و هم در جابجایی‌ها و هم در سرعت بازی بسیار بهتر بودیم و در جاهایی که باید نبض بازی را در دست می‌گرفتیم خوب عمل کردیم و مهم‌تر از همه اینکه به این تیم موقعیت گل ندادیم. قرقیزستانی‌ها فوتسال را بلد بودند و تیم دست و پا بسته‌ای نبود. این تیم را تیم خوبی دیدم اما بازیکنان ما خیلی خوب دفاع کردند و توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و امیدوارم همین بازی را برابر ازبکستان هم به نمایش بگذاریم.

ازبکستان تیم خطرناکی است و باید با حوصله بازی کنیم

وی در خصوص تیم ملی ازبکستان گفت: ازبکستان تیمی است که سرمایه گذاری‌های زیادی در فوتسال انجام داده است. یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتسال را جذب کرده و میزبانی جام جهانی را به دست آورده است. این تیم حتی در جام جهانی لیتوانی هم کار را برای ما سخت و کرد و با وجودی که بازیکنان خوبی داشتیم به سختی و با نتیجه ۹ بر ۸ پیروز شدیم و بازی خیلی نزدیکی بود. به نظرم تیم بسیار خوبی است و با حضور «لوپز» تاکتیکی‌تر هم شده است.

وی ادامه داد: بازی سختی در پیش داریم اما اگر بازیکنان ما با همین انرژِی و قدرتی که برابر قرقیزستان بازی کردند به مصاف ازبکستان بروند ازبکستان نمی‌تواند خطری برای ما ایجاد کند. باید با حوصله بازی کنیم و در خط دفاعی کار را برای حریف سخت کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: بازیکنان تیم ملی ایران همیشه نشان داده‌اند که هر وقت بازی و شرایط سخت‌تر می‌شود به لحاظ فنی بهتر می‌شوند و امیدوارم بازی بسیار خوبی در پیش داشته باشیم. مسأله‌ای که باید در خصوص ازبکستان به آن توجه کنیم بازی ۵ نفره یا «پاورپلی» این تیم است. احتمالاً در دیدار برابر این تیم ما جلو میفتیم و حریف مجبور به پاورپلی می‌شود و با حضور مربی جدید خود در این زمینه پیشرفت کرده‌اند.

حسن زاده بازیکن بزرگی است

محمد طاهری ادامه داد: همدلی بسیار خوبی در تیم ملی وجود دارد و بازیکنان همه با هم رفیق هستند و از خود گذشتگی دارند. ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که نکته بسیار مثبتی در تیم است. اصغر حسن زاده همچون دیگر بازیکنان تیم عملکرد خیلی خوبی داشت. او این سبک ضربات را بارها در تمرینات تکرار کرده بود و وقتی پشت توپ قرار گرفت می‌دانستم که به این شکل پنالتی می‌زند. او بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است که به بهترین شکل در زمین کار رهبری را انجام می‌دهد. همه بازیکنان تیم چه در دروازه، چه در دفاع و چه در حمله تلاش می‌کنند و خوب کار می‌کنند.

خواسته قلبی من صعود افغانستان به جام جهانی است

این کارشناس فوتسال به تیم ملی افغانستان هم اشاره کرد و گفت: خواسته قلبی من این است که افغانستان بتواند به عنوان سهمیه آسیا راهی جام جهانی شود. افغانستان تیم بسیار خوبی است و جوان‌های بسیار خوبی دارد و در آینده حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن خواهد داشت. به ۲ دلیل خواسته قلبی من این است که این تیم بتواند به جام جهانی برسد. یکی اینکه هدایت این تیم را مجید مرتضایی برعهده دارد و نکته بعدی اینکه بازیکنان این تیم یا متولد ایران هستند و یا در ایران بزرگ شده اند و به نوعی «بچه محل» های ما هستند و دوست دارم شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهند.

وی در پایان برای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران آرزوی موفقیت سلامتی کرد و گفت: منتظریم با بازی‌های درخشانی که انجام می‌دهند جام قهرمانی را با خود به ایران بیاوردند و ما هم همگی به استقبال تیم برویم.

کد خبر 6088132

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!