Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@05:00:51 GMT

پیشگویی برانکو درست از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۵۰۱۷۲

پیشگویی برانکو درست از آب درآمد

پیش‌بینی سرمربی اسبق پرسپولیس برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های جام جهانی 2022 درست از آب درآمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال کرواسی در حالی به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد که در این مرحله در دیداری ویژه به مصاف ژاپن رفت، تیمی که با پیروزی برابر آلمان و اسپانیا شگفتی بزرگ را در جام جهانی 2022 قطر رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی با تلویزیون کرواسی پیش بینی جالبی را برای دیدار تیم ملی کشورش برابر تیم ژاپن را داشت و اعلام کرد کروات‌ها می‌توانند با پیروزی برابر ژاپن رویاپردازی سامورایی ها در جام جهانی را به پایان برسانند.

پروفسور پرسپولیسی ها تاکید کرده بود بازی سختی در انتظار است اما کرواسی پیروز این دیدار مهم می شود که پیش بینی برانکو درست از آب درآمد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق شدند برابر چشم بادامی ها به پیروزی برسند.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی ژاپن کرواسی برانکو سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۹۰ میلیون دلاری اپل به دلیل فریب‌دادن سهامداران!

ایتنا - ​​​​​​​اپل توافق کرد برای فیصله دادن به یک شکایت گروهی که مدعی بود مدیرعامل این شرکت، با پنهان کردن کاهش فروش آیفون در چین، سهامداران را فریب داده است، ۴۹۰ میلیون دلار پرداخت کند.

توافق اولیه، روز جمعه در دادگاه منطقه‌ای آمریکا در اوکلند کالیفرنیا تنظیم شد و مستلزم موافقت ایوون گونزالس راجرز، قاضی منطقه‌ای آمریکا است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شکایت و توافق متعاقب آن، مربوط به اعلام غیرمنتظره کاهش پیش‌بینی درآمد سه ماهه به میزان ۹ میلیارد دلار توسط اپل در دوم ژانویه سال ۲۰۱۹ به دلیل تنش‌های تجاری آمریکا و چین بود.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در اول نوامبر سال ۲۰۱۸ به تحلیلگران گفته بود اگرچه اپل با فشار فروش در بازارهایی مانند برزیل، هند و ترکیه روبروست که ارزش ارز آنها ضعیف شده است اما چین را در این رده قرار نمی‌دهم. اپل چند روز بعد، به تولیدکنندگان قراردادی خود اعلام کرد تولید را محدود کنند.

پیش‌بینی درآمد پایین‌تر، نخستین پیش بینی از فروش کمتر از زمان معرفی آیفون در سال ۲۰۰۷ بود. ارزش سهام اپل، روز بعد، ۱۰ درصد سقوط کرد و ۷۴ میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت کاست.

اسناد دادگاه نشان داد اپل، منکر مسئولیت حقوقی شد اما این شکایت را حل و فصل کرد تا از هزینه و حواس پرتی حقوقی اجتناب کند.

این توافق شامل سرمایه‌گذارانی است که سهام اپل را در مدت دو ماه، در فاصله بین اظهارات کوک و پیش‌بینی درآمد کمتر توسط این شرکت، خریداری کردند.

اپل در سال مالی گذشته، ۹۷ میلیارد دلار درآمد خالص داشت و پرداخت سود نقدی به سهامدارانش، معادل کمتر از دو روز سود این شرکت بود.

وکلای سهامداران خواستار هزینه‌های معادل حداکثر ۲۵ درصد از مبلغ این توافق هستند.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت سهام اپل از ژانویه سال ۲۰۱۹، بیش از چهار برابر شده و ارزش بازار این شرکت را به بیش از ۲.۶ تریلیون دلار رسانده است.

دیگر خبرها

  • استان مرکزی به حالت آماده باش درآمد
  • پیروزی وفایی برابر حریف اسکاتلندی در اسنوکر جهانی چین
  • پیشگویی پایان جهان توسط نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر!
  • پیشگویی پایان جهان توسط ایزاک نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر!
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • جریمه ۴۹۰ میلیون دلاری اپل/ تیم کوک متهم به پنهانکاری شد
  • جریمه ۴۹۰ میلیون دلاری اپل به دلیل فریب‌دادن سهامداران!
  • شکست «فوکوئاکا» برابر «توکیو»/ شهاب زاهدی پا به توپ شد