Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: تصمیمی برای تقویت تیم در نیم فصل نداریم.

فریناز طائرپور، سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت مسابقات لیگ برتر زنان اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات لیگ تا پایان هفته هشتم به خوبی برگزار شده و همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما هم با برنامه ریزی مناسبی که از همان ابتدای فصل داشتیم تا این هفته خوب بالا آمده و در حال حاضر نیز به عنوان صدرنشین لیگ به فعالیت خود با قدرت ادامه می‌دهد.

وی درباره دلایل موفقیت تیمش اینگونه توضیح داد: از یک ترکیب خیلی خوب استفاده می‌کنیم یعنی بهتر است بگویم تیم 12 نفره ما یک ترکیب با قدرت است. حتی روی نیمکت هم مشکل بازیکن نداریم، در تعویض هایمان به هیچ عنوان دچار مشکل نیستیم و هر بازیکنی که تعویض می شود یک بازیکن در همان سطح برای جایگزینی داریم که طبیعتا این شرایط خیلی خوب است و در روند نتیجه گیری موثر است.

سرمربی تیم گروه بهمن در رابطه با تقویت تیم در نیم فصل مسابقات بیان کرد: تصمیمی برای جذب بازیکن خارجی نداریم مگر اینکه رقبا بخواهند بازیکن خارجی جذب کنند در این صورت به احتمال فراوان ما هم ممکن است یار خارجی را به تیم اضافه کنیم. در کل معتقد هستم هرچند این بازیکنان قوی تر از نفرات ایرانی هستند و حتما در کیفیت مسابقات می توانند اثرگذار باشند ولی فرصت دادن به بازیکنان ایرانی بهتر است و اتفاقا بسکتبالیست های زن خوبی هم در کشور داریم.

طائرپور با اشاره به نقاط قوت و ضعف لیگ برتر ادامه داد: امسال لیگ خوبی را شاهد هستیم، همه تیم ها شرایط یکسانی از جهت جذب ملی پوشان دارند و همین مسئله باعث رقابت سالم در مسابقات شده است. رفت و برگشت شدن مسابقات و سفرهای طولانی واقعا برای ما سخت است. برای مثال ما این فصل باید دو بار فقط به اصفهان سفر کنیم که همه جوره کار آسانی نیست. در کنار این قرار بود مسابقات اکثرا روز جمعه باشد که حالا می بینیم در بین هفته هم لیگ برگزار می شود و این جریان ها کمی از کیفیت مسابقات را کاهش می دهد.

وی در خصوص میزان رضایت خود از داوری بازی‌ها گفت: داوری ها کلا خوب است. حتما اشتباهاتی هم وجود دارد ولی باید پذیرفت که این اشتباهات جزو ورزش است.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال بانوان فریناز طائرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!