Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: امدادگران شامگاه گذشته به ۹ خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده تهم – چورزق امدادرسانی کردند.

سیدقاسم موسوی صبح امروز (۲۳ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وقوع کولاک برف در کیلومتر ۲۵ جاده کوهستانی تهم – چورزق ۹ خودرو در این مسیر ارتباطی با اختلال در تردد مواجه شد، اظهار کرد: نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر زنجان به ۲۷  نفر از سرنشینان خودروهای در راه‌مانده، امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درخواست امداد برای خودروهای گرفتار در برف و کولاک ساعت ۲۱ شب گذشته از طریق مردم به ندای امداد هلال‌احمر اطلاع داده شد و تیم عملیات جاده‌ای بیش از چهار ساعت اقدام به ارائه خدمات کردند، گفت: تیمی از نجات‌گران پایگاه کوهستان هلال‌احمر زنجان با تجهیزات و خودروی امدادی به در راه‌ماندگان، خدمات امدادی ارائه دادند.

این مسئول ادامه داد: یک خانواده گرفتار در برف و کولاک نیز به مدت هفت ساعت در پایگاه کوهستان هلال‌احمر زنجان اسکان داده شدند که با مساعد شدن شرایط جوی و با کمک امدادگران به مسیر خود ادامه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با توضیح اینکه این امدادرسانی‌ها با همکاری نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شد، تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان امدادرساني هلال احمر استانی شهرستانها استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی علمی و آموزشی برف و کولاک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۶۰۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه