Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسین بدیعی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ۹ بیمار دچار سوختگی اعزام شده از چهار محال و بختیاری به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان اظهار داشت: درحادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه ۹ نفر دچار سوختگی شده که یک نفر مرد راننده مینی بوس و هشت نفر خانم بودند.

وی افزود: این مصدومان روز دوشنبه به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند که راننده خودرو صبح روز گذشته از بیمارستان ترخیص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان با بیان اینکه متأسفانه یکی از خانم‌ها نیز روز گذشته به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داده است، ادامه داد: از ۷ نفر بستری نیز حال ۲ نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر دیگر نیز شرایط ۵۰ – ۵۰ دارند، افزود: باید توجه داشت که همه این خانم‌ها از ناحیه صورت و دست‌ها به علت حبس شدن در مینی بوس به شدت آسیب دیده‌اند و در صورت بهبودی نیز تا پایان عمر درگیر زخم‌های ناشی از این سوختگی خواهند بود.

گفتنی است حادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه استان چهارمحال و بختیاری ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه به علت استفاده از پیک نیک برای گرمایش داخل مینی بوس رخ داده است.

این مینی بوس حامل کارگران یک سردخانه در بروجن بوده است.

کد خبر 5655121

منبع: مهر

کلیدواژه: سوانح سوختگی سوختگی مینی بوس بیمارستان مرگ و میر بوشهر آلودگی هوا تبریز کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام بارش برف اردبیل بیرجند مشهد فرماندهی انتظامی لرستان ویروس کرونا سنندج مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۶۰۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت ۱۸ نفر در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر، منطقه امیر هنده فوشازده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، کمیل پرناک امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس انجام شده با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال‌احمر گیلان، نجات‌گران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با پنج تیم امدادی از جمله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان خاطرنشان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی و خدمات سرپایی، سایر مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 751032

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم