Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:18:58 GMT

برگزاری تعزیه خوانی به مدت ٣ روز در ارمغانخانه

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۶۵۷۹۶۷

برگزاری تعزیه خوانی به مدت ٣ روز در ارمغانخانه

به گزارش خبرگزاری مهر، سیروس رستمی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و تعزیه‌خوانی سنتی به مدت سه روز در تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه زنجان، اظهار کرد: روز چهارشنبه ۳۰ آذر مجلس شهادت حضرت مسلم از ساعت ۲ بعدازظهر به زبان ترکی در این تکیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه یکم دی‌ماه مجلس شهادت حضرت ابوالفضل (ع) از ساعت ۲ بعدازظهر به زبان فارسی اجرا می‌شود، ابراز کرد: روز جمعه دوم دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح مجلس حر بن ریاحی به زبان فارسی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت‌امنای تکیه ارمغانخانه با این تعزیه‌ها با حضور تعزیه‌خوانان مطرح کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: تعزیه‌خوان‌هایی از استان‌های همدان، قزوین، تهران حضور خواهند داشت.

رستمی با بیان اینکه بیش از ۲۰ تعزیه‌خوان در این مراسم نقش‌آفرینی خواهند کرد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در صورت مساعد بودن هوا بیش از ۳ هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

کد خبر 5660337

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیه خوانی عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س بوشهر کرمانشاه تبریز آلودگی هوا شب یلدا گرگان اردبیل دومین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی روایت حبیب بیرجند شهید گمنام خطبه های نماز جمعه هفته پژوهش خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۶۵۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان