Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:11:57 GMT

الهایی میزان یک شهید دفاع مقدس می شود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۶۸۵۳۵۳

الهایی میزان یک شهید دفاع مقدس می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا مرادحاجتی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که در سالن شهید جهان آرای اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهدای گمنام به حضرت زهرا (س) اقتدا کردند و همزمانی تشییع ۴۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور با ایام فاطمیه (س) رزق مضاعفی است که نصیب ارادتمندان به فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل، جلسات متعددی با مناطق و دستگاه‌هایی که میزبان شهدا هستند، برگزار شده و آمادگی نسبی خوبی وجود دارد که حال و هوای خوزستان در ایام فاطمیه شهدایی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن دعوت از همه مردم برای استقبال و بدرقه حضور در این مراسمات گفت: یکی از مناطقی که میزبان شهید گمنام وطن خواهند بود، شهر الهایی است. منطقه‌ای که در مسیر کربلا به سرزمین مواکب و عشاق اباعبدالله الحسین (ع) مشهور است.

سردار مرادحاجتی با اشاره به اهمیت انتقال پیام شهدا عنوان کرد: مراسم مردمی تشییع و تدفین شهدا، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام و آرمان خواهی مردم خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس به کل کشور است.

به گزارش مهر، مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام رأس ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ششم دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهر الهایی برگزار و پیکر مطهر این شهید پس از عزاداری و اقامه نماز توسط عشایر عرب این منطقه، در یادمان ساخته شده به همین منظور تشییع و به آغوش خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 5663576

منبع: مهر

کلیدواژه: حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان شهید گمنام ایام فاطمیه بوشهر شب یلدا کرمانشاه اردبیل بارش برف شهید گمنام تبریز گرگان خطبه های نماز جمعه بارش باران شهدای گمنام بجنورد ایام فاطمیه آلودگی هوا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۶۸۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو