Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:39:49 GMT

تصادف در جاده خوی به شهردیزج دیز ۳ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۷۳۲۱۶۵

تصادف در جاده خوی به شهردیزج دیز ۳ کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسن حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه افزود: در این حادثه که در ۳ کیلومتری جاده شهر دیزج دیز و پیچ معروف الیاس رخ داد براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با کامیون بونکر، راننده و ۲ نفر سرنشین خودرو پژو در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه خوی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: پیچ الیاس از نقاط بسیار خطر خیز شهرستان خوی در جاده دیزج دیز است که سالانه چندین تصادف خونین در این نقطه رخ می‌دهد و این پیچ نیاز جدی و فوری به اصلاح و ساماندهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5669853

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خوی سانحه تصادف مهدی حسین نژاد 9 دی بوشهر شهید گمنام قاسم سلیمانی کرمانشاه اردبیل تبریز شهید عکس استانها آلودگی هوا ایام فاطمیه گرگان تشییع شهدا کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۷۳۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد