Web Analytics Made Easy - Statcounter



زن جوانی که همسرش، فقدان او را اعلام کرده بود، در جریان مشاجره لفظی با یک مرد شیطان صفت، به قتل رسید.

به گزارش تسنیم، اواسط دی ماه امسال، مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل ماموران قرار گرفت، گفت: همسرم 20 روز قبل از خانه خارج و به طرز مشکوکی ناپدید شده است همچنین مکان‌هایی که احتمال دادیم همسرم به آنجا رفته است را گشتیم اما اثری از او پیدا نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اظهارات این مرد جوان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جرائم جنایی، قرار گرفت و خیلی زود اقدامات فنی و مخابراطی آغاز شد.

بررسی‌های بیشتر تیم جنایی حکایت از آن داشت، زن گمشده با مرد جوانی در ارتباط بوده و در این چند روزی که فقدان او به پلیس اعلام شد، این مرد جوان را در محله رابط کریم ملاقات کرده است؛ تیم جنایی پس از کشف این سرنخ مهم، مخفیگاه مرد جوان را ردیابی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بررسی‌ها در رابطه با زن گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح امروز شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم، ناگهان زن جوان شالش را روی صورتش گذاشت و اقدام به خودکشی کرد که در این لحظه من هم دستم را روی شال گذاشتم؛ قصد کشتن او را نداشتم اما متوجه شدم او به قتل رسیده است!

در ادامه تحقیقات مشخص شد، قاتل پس از به قتل رساندن زن جوان، جسد او را داخل یک گونی گذاشته و گونی را در حوالی شهریار رها کرده که در ادامه نیز مشخص شد ماموران پلیس موفق به کشف جسد مقتوله در محل مورنظر شده‌اند.

در این میان، تیم جنایی بخاطر اظهارات ضد و نقیض متهم احتمال دادند، قاتل با زن جوان در خودرو موردنظر به صورت لفظی با یکدیگر مشاجره داشتند که در این میان مرد جوان دست به جنایت هواناکی زده است.

با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جرائم جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۰۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان