Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:27:29 GMT

خرید خانه در شمس آباد فقط با ۵ میلیارد تومان+ جدول

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۱۲۷۰۵

خرید خانه در شمس آباد فقط با ۵ میلیارد تومان+ جدول

به گزارش خبرنگار مهر، خانه در ظفر تهران حداقل متری ۵۲ میلیون است که یک خانه ۱۰۰ متری در کمترین میزان پرداختی به قیمت ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

در ادامه قیمت‌های خرید مسکن در این محله تهران منتشر می‌شود:

محله متراژ (قیمت‌ها به تومان می‌باشد)
مجیدیه ۵۲ الی ۶۸ میلیون
شمس آباد ۶۵ الی ۸۶ میلیون
هروی ۹۳ الی ۱۰۳ میلیون
کاظم آباد ۶۴ الی ۹۸ میلیون

کد خبر 5689636 مونا ربیعیان رمضان پور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن بازار مسکن مسکن مهر قیمت مسکن بورس قیمت دلار بازار مسکن بازار سرمایه حمل و نقل ریلی مسکن بانک مرکزی ایران بانک مرکزی وزارت جهاد کشاورزی آخرین قیمت سکه و طلا آخرین قیمت دلار و یورو لایحه بودجه 1402 عرضه خودرو در بورس حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۱۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم سونگون ورزقان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود.

این دیدار که ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار شد دیداری پر برخورد بود که تیم فوتبال نفت و گاز نتوانست از موقعیت مناسب خود که یک ضربه پنالتی بود به خوبی استفاده کرده و امتیازات را با حریف آذربایجانی خود تقسیم کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا هفته بیست و نهم با ۳۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال مس سونگون ورزقان هم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 750185

دیگر خبرها

  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران