Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@23:51:26 GMT

بخشش یک اعدامی در کرج

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۴۳۶۳۵


مددجوی محکوم به قصاص زندان رجایی‌شهر کرج بخشیده شد.

 مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: یک مددجو که به اتهام نزاع منجر به قتل مدت هفت سال در حال تحمل کیفر و اجرای حکم قصاص بود با پیگیری و تلاش بی وقفه واحد مددکاری با اخذ رضایت اولیای دم بخشیده شد.

الله کرم عزیزی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : مددجو" ب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ " در پی نزاع با یکی از دوستان خود به دلیل ناتوانی در کنترل خشم با اصابت چوب به سر مقتول به زندگی وی پایان داد.

وی ضمن تقدیر از اقدام انساندوستانه اولیای دم افزود: طبق اظهارات خانواده مقتول آنان پس از مرگ فرزندشان اعضای بدن وی را با این باور که زنده بودن و زندگی کردن حق مسلم همه انسانهاست را به ۹ نفر از کسانی که درخواست عضو داشتند اهداء کردند.

وی خاطرنشان کرد: مصرف مواد مخدر و عدم کنترل خشم از عوامل بارزی است که منجر به درگیری و باعث بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر شده است.

مدیر زندان رجایی‌شهر بیان کرد: واحد مددکاری ضمن بهره گیری از توان علمی و تجربیات خود با پیگیری‌های مستمر از طریق مراجعه مکرر به منزل اولیای دم، برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش ، استمداد از نیکوکاران و خیرین نقش بارزی در حل مشکلات مددجویان ایفا می نمایند.

عزیزی گفت: با تلاش های بی وقفه واحد مددکاری زندان رجایی‌شهر از ابتدای سالجاری تاکنون فرصت دوباره زندگی برای ۲۲ نفر از مددجویان محکوم به قصاص با اخذ رضایت اولیای دم فراهم شده که تعداد ۱۹ نفر از آنان آزاد و سه نفر در حال تحمل کیفر محکومیت دولتی هستند.

زندان رجایی شهریکی از چهارزندان مستقر در کرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زندان رجایی شهر اولیای دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد