Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@11:09:44 GMT

تصویر دلخراش از فرد ترور شده در سفارت باکو

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۴۴۸۸۳

تصویر دلخراش از فرد ترور شده در سفارت باکو

به گزارش خبرآنلاین، برابر اخبار تکمیلی صبح امروز جمعه ۷ بهمن ماه برابر خبر دریافتی از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در خصوص ورود یک نفر به سفارت آذربایجان، واقع در خیابان شریعتی  شروع به تیراندازی با اسلحه کلاشینکف نموده است که بلافاصله فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه عوامل در موقعیت سفارت حاضر شدند که پس از بررسی مشخص گردید:  فردی حدودا ۵۰ ساله با یکدستگاه خودرو پراید به همراه دو سرنشین دختر۱۴ ساله و پسر ۷ ساله به مقابل سفارت  به سمت درب سفارت حرکت و  با تهدید سرباز نگهبان که بدون اسلحه بوده وارد سفارت شده و شروع به  تیراندازی به سمت درب ورودی سفارت نموده که در این خصوص یک نفر کارمند مرد۴۳ ساله سفارت فوت و ۲ نفر کارمند دیگر۳۰ الی ۳۵ ساله که یک نفر از ناحیه دست و  پا مورد اصابت گلوله و نفر دیگر مورد ضرب و جرح قرار گرفته که با حضور سریع و به موقع عوامل انتظامی و اطلاعاتی و امدادی سریعا نفرات مصدوم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است با حضور شخص فرمانده انتظامی تهران بزرگ در داخل سفارت، موضوع و علت انگیزه در حال بررسی می باشد، اما به گفته برخی منابع علت موضوع شخصی و ناموسی بوده است و ضارب نیز بلافاصله توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است.

311311

کد خبر 1724125

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش از ۲ ستاره مصدوم تیم ملی در سانحه دلخراش بم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جامعه فوتبال زنان ایران در سال 1402 با یک خبر تلخ، شوکه‌کننده و ناباورانه مواجه شد؛ خبری که بامداد سوم دی‌ماه مخابره شد و آن‌هم واژگونی خودرو حامل 3 ستاره فوتبال زنان ایران در ورودی شهر بم بود. در این حادثه تلخ و تراژیک، ملیکا محمدی، ستاره 23 ساله تیم خاتون بم و تیم ملی ایران از دار دنیا رفت و زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، دیگر ستاره‌های ملی‌پوش تیم خاتون بم دچار آسیب‌دیدگی شدید شدند که در طول حدوداً 3 ماه پروسه درمانی آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش فوتبال 360، خاتون بم با وجود شوک از دست دادن 3 ستاره کلیدی خود، کارش را با 13 بازیکن در فصل جاری پیش برد و آن‌ها با 37 امتیاز مدعی اول کسب عنوان قهرمانی هستند؛ هر چند که بمی‌ها باید مهم‌ترین بازی فصل خود را فردا (دوشنبه) در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار کنند و تداوم شکست‌ناپذیری خاتون در این مسابقه می‌تواند آن‌ها را در یک‌قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار بدهد. در آستانه رسیدن به روزهای پایانی سال 1402 و در فاصله حدوداً 24 ساعت تا موعد برگزاری دوئل تیم‌های ملوان بندرانزلی و خاتون بم، به سراغ 2 ستاره مصدوم حادثه دلخراش بم رفتیم که خبرهای امیدوارکننده‌ای را برای جامعه فوتبال زنان ایران مخابره کردند.

دروازه‌بان ملی‌پوش، عصایش را کنار می‌گذارد

زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال زنان ایران و خاتون بم در حادثه اخیر، هم از ناحیه دست و هم از ناحیه پا دچار شکستگی‌هایی شد اما بیشترین آسیب به لگن او وارد شد. بعد از گذشت حدود 3 ماه و با پیگیری‌های انجام شده و گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی، خوشبختانه شرایط کاملاً مثبت برای ستاره فوتبال زنان ایران پیش رفته و او تا کمتر از یک هفته دیگر، خواجوی عصای خود را هم کنار خواهد گذاشت و می‌تواند ادامه پروسه درمانی خود را پشت سر بگذارد.

خواجوی که رکورددار بیشترین دقایق کلین‌شیت پیاپی در فوتبال ایران است، بعد از کنار گذاشتن عصا، باید دوره‌های فیزیوتراپی خود را همچنان پشت سر بگذارد اما با توجه به روند مثبت درمانی او، به نظر می‌رسد که ستاره شماره یک فوتبال زنان ایران در صورت گذراندن موفقیت‌آمیز مراحل فیزیوتراپی، منعی برای بازگشت به مستطیل سبز نخواهد داشت و این اتفاق، خبری مسرت‌بخش برای فوتبال زنان ایران محسوب می‌شود. با توجه به فاصله زمانی حدود 6 ماهه تا آغاز فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان، احتمالاً زهرا خواجوی از ابتدای فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد و کار خود را در مستطیل سبز پیش ببرد.

چشم‌انتظار بازگشت بهناز هم باشید!

بهناز طاهرخانی، ستاره باتجربه فوتبال زنان ایران در گفت‌وگو با «فوتبال 360» با زنده نگه داشتن یاد و خاطره ملیکا محمدی گفت: «با وجود گذشت نزدیک به 3 ماه، جا دارد دوباره این حادثه تلخ و درگذشت ملیکای عزیز، بازیکن تکرارنشدنی فوتبال زنان را به جامعه ورزش و به‌ویژه خانواده ملیکا محمدی تسلیت بگویم. واقعاً روزهای سخت و دشواری را تحمل کردیم و فقدان ملیکا جانسوز بود و مطمئن باشید که هیچ‌گاه یاد و خاطره او از ذهن ما پاک نخواهد شد».

طاهرخانی که در سانحه دلخراش بم از ناحیه نخاع و مهره‌های گردن دچار آسیب‌دیدگی شده بود، خوشبختانه توانسته به سلامت از روزهای پرالتهاب و پراسترس درمانی‌اش بگذرد. او در صحبت‌های خود پیرامون آخرین وضعیت جسمانی‌اش توضیح داد: «خداراشکر می‌کنم که شرایط جسمانی‌ام رو بهبودی است و فعلاً در حال گذراندن جلسات فیزیوتراپی هستم. امیدوارم که تا 3-2 ماه دیگر بتوانم رفته‌رفته تمرینات حرفه‌ای‌تر خودم را آغاز کنم و برای بازگشت به میادین آماده شوم».

ستاره تیم ملی فوتبال زنان ایران و خاتون بم درباره جدال حساس فردای تیمش برابر ملوان بندرانزلی که دوئلی سرنوشت‌ساز در مسیر کسب عنوان قهرمانی است، گفت: «در بازی فردا قطعاً روح ملیکا در کنار تیم ما است و امیدوارم در کنار انجام بازی خوب، بتوانیم نتیجه را هم به سود خودمان رقم بزنیم. هر چند در کنار تیم نیستم اما از راه دور انرژی مثبت خودم را برای تیم می‌فرستم و امیدوارم که بتوانم ضمن کسب عنوان قهرمانی، شادی این کسب افتخار را نثار روح بلند ملیکایِ عزیز کنیم».

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885341

دیگر خبرها

  • باکو سفارت خود را در تهران بازگشایی می‌کند
  • رامین رضائیان: احساس می‌کنم 23 ساله‌ام
  • حادثه دلخراش در دزفول / ریزش سقف پیاده رو باعث مرگ طفل ۵ ماهه شد
  • قتل خواهر به دست برادر ۱۷ ساله در خوزستان
  • ببینید | تصاویری دلخراش از شکار شبانه گرازها توسط تک تیرانداز
  • کشف ۳۲ رأس دام زنده قاچاق از یک خودرو در بندرعباس
  • خبر خوش از ۲ ستاره مصدوم تیم ملی در سانحه دلخراش بم
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • قتل به‌ خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد