Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@07:38:52 GMT

یک فوتی و ۹ مصدوم به دلیل انفجار کپسول آتش نشانی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۴۸۴۱۹

یک فوتی و ۹ مصدوم به دلیل انفجار کپسول آتش نشانی

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کپسول آتش‌نشانی بخش ای‌سی‌یو (ICU) بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منفجر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تایید این خبر و ابراز تأسف، اظهار داشت: بنده در حال مراجعه به این بیمارستان هستم و بعد از بررسی و کسب اطلاعات دقیق اخبار را به صورت شفاف در اختیار مردم خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاریخ انقضای این کپسول تا سال 1402 بوده است، گفت: دلیل انفجار آن مشخص نیست و باید به طور دقیق بررسی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بر اساس انفجار این کپسول آتش‌نشانی 4 نفر دچار آسیب و صدمه شدند که حال یکی از این افراد وخیم است و 4 نفر دیگر وضعیت بهتری دارند و مشکلی نیست و اقدامات پزشکی نیز انجام گرفته است.

غلام‌نژاد تاکید کرد: باید برای بررسی این اتفاق دوربین‌ها به‌طور دقیق بررسی شوند و بعد اظهارنظر کرد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی انفجار امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش‌های شدید آخر سال در مناطق، یاسوج، کهگیلویه، سی‌سخت، مارگون، لنده و دیشموک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی کرمی امروز یکشنبه_ بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به وضعیت بارش‌ها در سال زراعی جاری، اظهار کرد: نسبت به سال گذشته ۲۵۰ میلی‌متر کمبود بارش داریم و در بلندمدت بارش‌ها در استان با کاهش ۱۰۲ درصدی مواجه است.

وی افزود: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی سه‌شنبه و چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود و در یک بازده زمانی کوتاه بارش سنگینی خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم از سفرهای غیرضرور بپرهیزند و دستگاه‌ها نسبت به بازگشایی کانال‌ها و دهانه پل‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه بارشی تمام نقاط استان را در برمی‌گیرد اما در کهگیلویه، دیشموک، لنده، مارگون، سی‌سخت و یاسوج شدت بارش‌ها زیاد است و در قلل و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 737079

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس با پراید در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار کپسول گاز در گچساران دونفر را راهی بیمارستان کرد
  • ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار کپسول گاز ۲ نفر را در گچساران راهی بیمارستان کرد
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • انفجار کپسول گاز ۲ گچسارانی را راهی بیمارستان کرد
  • بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • انفجار منزل مسکونی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • انفجار مهیب در شاهرود ۳ مصدوم برجای گذاشت‌