Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:40:06 GMT

وزیر کشور: اعتراض معقول را قبول داریم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۰۲۰۵۵

وزیر کشور: اعتراض معقول را قبول داریم

وزیر کشور گفت: بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد و ما اعتراض معقول را قبول داریم.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  احمد وحیدی روز پنج‌شنبه در دومین روز همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری‌ها که در وزارت کشور برگزار شد،  با گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام و دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر از گذشته بدرخشد، از معاونان و مدیران سیاسی استانداری ها خواست تا اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

 وحیدی همچنین به شناخت و مدیریت فضای سیاسی در استان‌ها و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: باید با فعالان سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند، تعامل سازنده داشته باشیم.

وی برگزاری گفت‌وگوی سیاسی را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: در فضایی که عده‌ای به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در دل مردم هستند، این گفتمان‌ها با گروه های سیاسی، علما، متنفذین و اقشار مختلف مردم می‌تواند به مدیریت فضا کمک کند.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد، گفت: ما اعتراض معقول را قبول داریم.

وحیدی افزود: مشارکت سیاسی بحث کلیدی است که باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود. در سطح استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشارکت حداکثری محقق شود.

وی همچنین به لزوم هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: همه گروه های سیاسی و مذهبی باید در این زمینه حساسیت داشته باشند و علیه فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی به روشنی موضع‌گیری کنند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیر کشور دهه فجر رژيم صهيونيستي ايران سيدابراهيم رئيسي تجدید میثاق با امام تجدیدمیثاق مسئولان قضایی با آرمان های امام راحل برگزیده ها زلزله خوی سفر استانی رئیسی ايران رژيم صهيونيستي سيدابراهيم رئيسي تجدید میثاق با امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد طرح نور اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌کنند.

وی افزود: بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. 

وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی بیان کرد: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم