Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:32:11 GMT

جاده‌های شمال درگیر ترافیک سنگین

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۰۹۳۵۲

جاده‌های شمال درگیر ترافیک سنگین

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: همه جاده‌های مواصلاتی استان امروز جمعه ۱۴ بهمن باز، اما دارای ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستند.

او افزود: در صورت نیاز، محور‌های هراز و کندوان از بعدازظهر امروز جمعه از مازندران به سمت تهران یکطرفه می‌شوند.

سرهنگ جهان تاب به بارش برف پراکنده چند روز گذشته در محور‌های کوهستانی استان اشاره کرد و گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان هم اکنون برای تردد باز، اما دارای لغزندگی است

او افزود: به دلیل لغزندگی جاده‌های کوهستانی و برف گیر هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر- سمنان، به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند و از سفر‌های غیر ضرور به استان مازندران خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ جهان تاب گفت: رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها فاصله طولی بین خودرو‌ها را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل حرکت و از توقف در کنار جاده خودداری کنند، چون احتمال ریزش بهمن و سنگ در جاده‌ها زیاد است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: همراه داشتن زنجیرچرخ و وسایل ایمنی برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر استان الزامی است.

سرهنگ جهان تاب گفت: توصیه می‌شود رانندگان قبل از حرکت و مسافرت، وضعیت ایمنی خودرو شامل سالم و آج‌دار بودن لاستیک ها، سالم بودن برف پاک کن، چراغ‌های جلو و عقب وسیله نقلیه و سیستم گرمایشی خودرو را کنترل و پس از اطمینان از سالم بودن آن ها، حرکت ک

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران وضعیت راه ها سرهنگ جهان تاب جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۰۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران