Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:31:04 GMT

آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۱۸۸۰۷

آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بهمن ماه ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه  http://azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org قرار گرفته است.

پذیرفته شدگان این دوره‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰صبح امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به نشانی http://edu.iau.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامي برگزیده ها ناسا معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري شورای عالی انقلاب فرهنگی دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامي برگزیده ها دوچرخه سواری دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۱۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرسازی و رویکردهای جدید علمی

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود امروز میزبان همایش گروه کشوری معماری و شهرسازی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور بود علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان در حاشیه این همایش با جمعی از برگزارکنندگان و صاحب نظران این حوزه به گفتگو نشسته است.

گزارش اختصاصی مهر در این ارتباط را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6098757

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان