Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح‌ها در سنندج شامل، بهسازی و آسفالت راه روستایی عنبربزان، مدرسه چهار کلاسه روستایی کیلانه و آسفالت معابر و مهار آب‌های سطحی این روستا به طول ۳۲۵ متر، گازرسانی به روستا‌های میانه، زونج، بنیدر، دانیکش، سفیدبن، خواشت، نجی و سالیان بخش کلاترزان، آبرسانی به روستا ها‌ی طاله‌وران، جنت‌بو، تازه‌آباد عیسی‌آباد و گِذردره و پروژه مشارکتی توسعه آسفالت و معابر روستای نگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کامیاران هم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان ۱۹ طرح گازرسانی،چهار پروژه برق رسانی، ۶ طرح کشاورزی با اشتغال پایدار۱۰۹ نفر، سه طرح بنیاد مسکن، چهار طرح دهیاری در بخش موچش، دبستان ۱۲ کلاسه شهید جعفری موچش، دبستان چهار کلاسه مشارکتی قلم چی ونوسازی مدارس روستای بلان بخش مرکزی، پروژه آبرسانی به روستای ورمکان بخش موچش و پارک دیمن شهرک هلال کامیاران به بهره برداری رسید.

همچنین در این شهرستان  عملیات اجرایی پارک جنگلی و مجتمع تفریحی اقامتی قوچه پاشای کامیاران هم آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم در سفر به مریوان پنج طرح برق رسانی، ۲۵ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش خاو و میرآباد، مدرسه مشارکتی شهدای بانک‌ملی ایران در روستای کانی میران و طرح پرواربندی گوساله ۳۰۰ رأسی در روستای وله ژیر را افتتاح و گلنگ احداث راه روستایی محور حسین آباد -گاران را بر زمین زد.

در بیجار هم آسفالت روستای کچه گنبد به طول هزارو ۲۰۰ متر با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد، و گاز رسانی به شهرک ویلاشهر هم آخرین طرحی بود که امروز در دهگلان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۴۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود