Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری، عملیات آسفالت و زیر سازی خیابان های سطح شهر با جدیت پیگیری و اجرا می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،  محسن قضاتلو شهردار باقرشهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، پروژه های عمرانی، خدماتی شهرداری باقرشهر شامل اجرای آسفالت معابر سطح شهر، احداث زمین فوتبال و والیبال ساحلی، راه اندازی و تجهیز دارالقرآن عطر فاطمی، تکمیل و اجرای پروژه فاز دوم سایت اسکان اضطراری باقرشهر، بهسازی و بازپیرایی پیاده روهای سطح شهر و احداث پاتوق محله کوی دانش به بهره‌برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری، عملیات آسفالت و زیر سازی خیابان های سطح شهر با جدیت پیگیری و اجرا می گردد.

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر با اعلام این خبر، اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت خیابانهای سطح شهر به منظور بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت و تسهیل در تردد شهروندان با جدیت پیگیری و اجرا می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و خیابانهای اصلی و فرعی شهر به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری ها محسوب می شود، بنابراین مجموعه مدیریت شهری باقرشهر این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های خدمت رسانی در برنامه های اجرایی و عمرانی خود در سال ۱۴۰۱ قرار داده است تا در جهت رفع مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه کیفیت معابر شهری گام بردارند.

شهردار باقرشهرگفت: در حال حاضر عملیات زیرسازی،آماده سازی وآسفالت معابر خاکی شهرک دانش(چرم سازی) در خیابانهای شهید آزفنداک،شهید آصف شاهی و شهید چراغ روشن به متراژ بیش از ۱۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، تراش و روکش آسفالت محور شهید رجایی به متراژ بیش از ۱۲۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و تسطیع و تراشه کوبی معابر شهرک امیر کبیر به متراژ ۲۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان اجرا گردیده است، همچنین لکه گیری حفاری های سطح شهر در حال اجرا می باشدکه امیدواریم تا پایان سال دیگر در سطح شهر خیابانی ناهموار و دارای چاله نداشته باشیم.

شهردار باقرشهر با اشاره به تداوم عملیات لکه گیری آسفالت معابر در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان افزود: شهروندان نیز می توانند مشکلات مربوط به لکه گیری خیابان های محل سکونت خود را به اطلاع شهرداری برسانند تا رسیدگی به درخواست ها بنا به اولویت در فهرست برنامه های جاری شهرداری قرار گیرد و ما بتوانیم با فراهم کردن شرایط شاهد ارتقای کیفیت آسفالت معابر باقرشهر باشیم.

مهدی محمدی

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه های عمرانی ایام الله دهه فجر شهردار باقرشهر شهردار باقرشهر ارتقای کیفیت آسفالت معابر سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۵۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود