Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تحویل ۵ خودرو به دهیاری‌های روستای همگین، دزج، پوده، قمبوان و قمیشلو، منبع ذخیره آب فضای سبز، آئین رونمایی از طرح تفضیلی شهر دهاقان، افتتاح خیابان بهار محله عطاآباد، افتتاح مجتمع خدماتی و پمپ بنزین آریا، افتتاح واحد سورتینگ با ظرفیت سالانه ۲۳۰۰ تن محصولات کشاورزی، افتتاح کارگاه سوله سازان زاینده رود با اشتغال زایی ۲۰ نفر، افتتاح سالن ورزشی روستای دزج با مساحت ۱۰۵۰ مترمربع، افتتاح گلخانه تولید میوه‌های گرمسیری به مساحت یک و نیم هکتار و اشتغال زایی ۱۴ نفر از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طرح الحاق ۶۰ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر دهاقان و آئین کلنگ زنی اجرای ۱۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن، مسکن ایثارگران و جانبازان و کلنگ مزرعه خورشیدی ۳ مگاواتی به مساحت ۴۵۰۰۰ مترمربع و سرمایه گذاری شخصی ۷۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۶۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی