Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@11:21:38 GMT

قیمت تیگارد X۳۵ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۲۱۷۲۳۲

قیمت تیگارد X۳۵ اعلام شد

شرکت خودروسازی تیگارد موتور، قیمت جدید کراس‌اور x ۳۵ را امروز ۷ اسفند اعلام کرد.

به گزارش تجارت نیوز، مدیر فروش تیگارد موتور، در کنفرانس خبری اعلام کرد که قطعا نخستین مرحله فروش کراس‌اور X ۳۵ با قیمت ۹۵۰ میلیون تا ۱.۰۵۰ میلیارد تومان و در سامانه جدید یکپارچه انجام خواهد شد. احتمالا نخستین سری فروش این خودرو در تیراژ حدود ۳۰۰ دستگاه خواهد بود که تا پایان سال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین اسفندیاری، مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور، نیز از فعالیت سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش در شیراز، تهران و بابل در فاز نخست با توجه به تیراژ محدود خبر داد و گفت در آینده نمایندگان تیگارد در سه شهر اصفهان، تبریز و مشهد نیز راه‌اندازی خواهند شد.

امروز دقیقا یکسال از تولد «سانیار موتور پارسیان» گذشت و حالا به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت ایرانی – چینی، برای عرضه محصولات‌شان از اواخر سال ۱۴۰۱ یا از اوایل سال ۱۴۰۲ آماده شده‌اند.

تیگارد موتور؛ زیرمجموعه جدید دیار خودرو
شرکت سانیار موتور، جوینت‌ونچری است که میان شرکت دیار خودرو و شرکت ساینو چین شکل گرفته و ظاهرا هر دو طرف، سهم ۵۰ درصدی در این شرکت دارند. اینکه چرا دیار خودرو، خودش مستقیما وارد میدان نشده و ترجیح داده که با نام شرکتی جدید، به فعالیتش ادامه دهد، خودش مقاله مفصلی می‌طلبد، اما شرکتی که نیمی از سهامش در اختیار خارجی‌ها باشد، قطعا شانس موفقیت بیشتری نسبت به دیار خودرو خواهد داشت. محصولاتی که قرار توسط شرکت سانیار موتور در بازار ایران عرضه شوند، تحت برند تجاری تیگارد موتور (Tigrad) خواهند بود.

دیار خودرو شرکتی است که دست روی هر محصولی که گذاشته، تجربه ناموفقی را کسب کرده و محصولات جدیدی مانند بایک X ۲۵ و حتی سوئیست DX ۳ نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

نکته جالب توجه اینجاست که شرکت سانیار موتور، درصدد عرضه محصولات بایک (BAIC) در ایران بوده و این احتمال وجود دارد که برخی از محصولات سوئیست (Soueast) بجای دیار خودرو، توسط سانیار موتور در کشورمان مونتاژ شوند. برخی منابع چنین خبر داده‌اند که بیجینگ X ۳۵ و بایک BJ ۴۰، دو محصول احتمالی سانیار موتور برای شروع کارش هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت خودرو دیار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۲۱۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان

برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید