Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد معارف‌وند، رئیس اداره نگهداری راه‌های استان از اجرایی شدن طرح بهسازی محور جعفریه به آوه خبر داد.

وی در تکمیل این خبر افزود: طول مسیر اجرایی این پروژه با محاسبه بهسازی ۱.۵ کیلومتر از محور جعفریه به قم (محدوده واقع در باند برگشت قبل از تقاطع قلعه سنگی) جمعا بالغ بر ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر می‌شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان هزینه اجرایی پروژه را حدود ۳۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تمامی اعتبار تخصیصی این طرح عمران جاده‌ای از محل درآمد‌های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تامین شده است.

معارف وند بازه زمانی تکمیل این طرح را ۹ ماهه دانست و اظهار داشت: ترافیک ترکیبی و چشمگیر این محور ضرورت تسریع در اجرای این پروژه را دو چندان می‌کند که امیدواریم تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم به مشخصات فنی و اجرایی طرح بهسازی محور جعفریه به آوه پرداخت و گفت: با توجه به کارشناسی‌های به عمل آمده از وضعیت محور، در راستای اجرای طرح بهسازی آن، نسبت به عملیات درز گیری با قیر پلیمری، روکش ماسه آسفالت رگلاژی و یک لایه آسفالت دانه بندی باز به جهت جلوگیری از انعکاس ترک‌های لایه‌های زیرین و اجرای یک لایه توپکا اقدام می‌شود.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای گفت: نظر به نزدیکی سفر‌های نوروزی که ترافیک حجیمی را متوجه محور‌های برونشهری می‌سازد از تمامی رانندگانی که از مسیر‌های اجرایی طرح‌های عمران جاده‌ای عبور میکنند درخواست میشود ضمن رعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای همکاری لازم را با مجریان پروژه‌ها لحاظ فرمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: محور جعفریه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۱۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: با گذشت یک‌روز از تعطیلات هفته گذشته اما هنوز شاهد ترافیک سنگین در محور مواصلاتی منتهی به پایتخت به خصوص جاده چالوس و هراز هستیم.

به گزارش مشرق، احمد شیرانی روز یکشنبه اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا ، شاهاندشت ، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم .

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد