Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تردد بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی بوشهر ثبت شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام رمضان مسافران نوروزی قبل از آغاز ضیافت الهی مسافرت‌های خود را آغاز کرده اند که شاهد افزایش ۲۱ درصدی کل ترددها از ۲۴ اسفند تاکنون بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: در پنج روز آغازین از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ در مجموع ۴۳۰ هزار و ۷۸۱ خودرو از مبادی ورودی و خروجی استان تردد کرده اند که این میزان در مقایسه با سال گذشته نیز افزایش ۲۴.۶۷ درصدی داشته است.

بیشترین تردد در محور بوشهر- چغادک

اخترشناس اظهار کرد: در این مدت مسیر رفت و برگشت بوشهر-چغادک با تردد بیش از ۲۷۵ هزار خودرو بیشترین آمار تردد را داشته که ساعات اوج تردد هم ۱۸ تا ۱۹ است.

وی خاطر نشان کرد: در محور بوشهر-چغادک و بالعکس، تعداد تردد ساعتی در روز ۲۸ اسفند سه هزار و ۳۷۷ خودرو و میانگین سرعت آنها ۸۸ کیلومتر بوده است.

اخترشناس از فعالیت ۶۰ دستگاه تردد شمار برخط، ۶۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۱۹ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تماس بگیرند.

اجرای پویش همراهان سفر ایمن

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: پویش همراهان سفر ایمن در سه مجتمع خدمات رفاهی منتخب در محورهای خورموج، گناوه و برازجان اجرایی شده است.

وی یادآور شد: این پویش با اجرای برنامه‌های فرهنگی، موسیقی زنده، ایستگاه نقاشی، فعالیت‌های مذهبی و اقامه نماز و… تلاش دارد رانندگان را ترغیب به استراحت و سپس ادامه مسیر نماید تا شاهد کاهش سوانح رانندگی باشیم.

کد خبر 5737354

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر راهداری راهداری بوشهر بوشهر نوروز کرمانشاه نوروز 1402 سفرهای نوروزی گرگان خطبه های نماز جمعه تبریز گردشگری مسافران نوروزی گلستان عید نوروز حوادث چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۶۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامهریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و غیره ثبت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه