Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشتریان این بانک که برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی «خرید خودرو» این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

افرادی امکان درخواست وام 100 میلیونی بانک سامان را دارند که سه تا شش ماه گردش حساب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه سند ملکی است. لازم به ذکر است که بانک 15 درصد مبلغ تسهیلات را تا زمان تسویه کامل مسدود خواهد کرد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود.

این وام به اشخاصی تعلق می‌گیرد که خودروهای تولید سال جاری یا یک سال قبل را خریداری کنند. افرادی که متقاضی این تسهیلات هستند باید مبایعه نامه یا قرارداد یا سند مالکیت خودرو به نام خودشان باشد.

درباره بانک سامان و دستاوردهای آن بدانید

بانک سامان سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره در خصوص وفادار کردن مشتریان خود با خلق بهترین تجربه برای آن‌ها با تکیه بر سه اصل راحتی، سرعت و اعتماد فعالیت می‌کند.

دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، گواهینامه ایزو 95، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 94، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 93، پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت امور سرمایه انسانی 93 و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است./ بانک اول

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الکترونیک خودرو سرمایه نقدینگی وام بانک سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۶۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد