Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:56:51 GMT

تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در بزرگراه یاسینی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۳۸۹۵۳۵

تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در بزرگراه یاسینی

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی از تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه یاسینی خبر داد و گفت: ساعت ۲۰:۱۳ امشب یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی، نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو هنگام حرکت به‌دلیل نامشخص با ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرد و دو خانم در جریان این حادثه دچار مصدومیت شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودروها خارج شده بودند.

وی اظهار کرد: در برخی از خودورها نشت بنزین مشاهده شده بود که آتش‌نشانان نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کردند.

ملکی عنوان کرد: محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و خودروها به محل امنی منتقل شد.

کد خبر 5739874

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی تصادف زنجیره ای حادثه رانندگی نوروز 1402 پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران فراجا شهرداری تهران اسکان فرهنگیان عملیات امداد و نجات سازمان هواشناسی امداد رسانی تصادفات رانندگی قانون رتبه بندی معلمان سرقت سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۳۸۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد