Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:59:49 GMT

اختلاس ۴۰ میلیاردی کارمند یک بانک در کرج

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۴۰۴۶۴۵

اختلاس ۴۰ میلیاردی کارمند یک بانک در کرج

ایسنا/البرز  جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی البرز، کارمند یکی از شعب بانک‌های دولتی کرج به اتهام اختلاس ۴۰ میلیارد ریالی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع برداشت غیرقانونی و اختلاس ۴۰ میلیارد ریالی کارمند شعب یکی از بانک های دولتی کرج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد، متهم با برداشت غیرقانونی از حساب تعدادی از مشتریان بانک، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از موجودی حساب مشتریان بانک کسر و به حساب خود واریز کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن تحرکات متهم، نامبرده را حین مراجعت به محل کارش دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به ادامه تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده و این آمادگی وجود دارد تا اخبار و اطلاعات شهروندان در این حوزه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ دریافت و رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها نوروز سفرهای نوروزی استانی سیاسی زنجان استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۰۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد