Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:05:19 GMT

تیم منتخب تاریخ فوتبال به انتخاب ChatGPT

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۴۱۹۷۴۸

تیم منتخب تاریخ فوتبال به انتخاب ChatGPT

به گزارش "ورزش سه"، هوش مصنوعی مدتی است به یکی از پر حرف و حدیث‌ترین موضوعات دنیای فناوری و اطلاعات تبدیل شده است. با معرفی ChatGPT به عنوان یکی از پیشروترین مدلهای هوش مصنوعی که می‌تواند با سوال‌های کاربران با دقتی قابل توجه پاسخ دهد بازار استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف بیش از پیش رونق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که انتظار می‌رفت یک شرکت با استفاده از این هوش مصنوعی تیم منتخب رویایی تاریخ فوتبال را از دید ChatGPT شکل داده است. تیمی رویایی با حضور اسطوره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زین‌الدین زیدان، دیه‌گو مارادونا و پله.

دروازه‌بانی این تیم رویایی در اختیار جان‌لوئیجی دوناروما قرار گرفت که در 45سالگی همچنان در پارما بازی می‌کند. کافو کاپیتان برزیل در جام جهانی 2002 در دفاع راست و فرانکو باره‌سی اسطوره ایتالیا و فرانتز بکن‌باوئر قیصر فوتبال آلمان دو دفاع وسط این تیم هستند. دفاع چپ هم در اختیار پائولو مالدینی است.

زین‌الدین زیدان در کنار یوهان کرویف و دیه‌گو مارادونا در خط میانی تیم منتخب تاریخ فوتبال قرار گرفته‌اند. پله، اسطوره برزیلی که اخیرا درگذشت در کنار دو ستاره بزرگ دهه گذشته فوتبال مسی و رونالدو خط حمله این تیم را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان فوتبال مسلما جای خالی تعدادی از بزرگترین فوتبالیست‌ها را در این تیم خالی خواهند دید. ستاره‌های بزرگی مثل رونالدو نازاریو، رونالدینیو و بسیاری دیگر که شاید در صورت انتخاب یک فهرست بیست و سه نفره برای تیم منتخب تاریخ فوتبال نام آنها هم در فهرست دیده می‌شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاریخ فوتبال هوش مصنوعی تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

کد خبر 848970 برچسب‌ها ویژه ورزشی ناصر‌ حجازی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس