Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:39:20 GMT

صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط منجر به فوت کودک اهوازی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۴۲۹۱۲۹

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد در پی اعلام مفقودی کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر شد و پس از جست و جو مشخص شد نامبرده در یکی از حفاری های پروژه های آبفا سقوط کرده است.

به گزارش ایسنا، صادق جعفری چگنی دادستان گفت: بلافاصله معاون دادستان مرکز استان و بازپرس کشیک دادسرای اهواز با حضور در محل و حاضرکردن اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم  با صدور دستورات  قضایی و اخذ نظریه کارشناس حوادث و جمع آوری ادله دستور جلب متهمین مربوطه را جهت طی روند قضایی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قبلا دادستانی کتبا از باب حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه ای تذکرات لازم را داده بود که هر در دو موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسولان ذیربط پیگیری خواهد شد.

وی با عرض تسلیت به خانواده جان باخته، عنوان کرد: در احقاق حقوق مردم، حفظ حقوق عامه و اجرای قانون از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و از ماه های گذشته اخطارها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان دادستان اهواز استانی اجتماعی استانی سیاسی استانی شهرستانها استانی ورزشی استانی اقتصادی استانی فرهنگی و هنری نماز جمعه زنجان استانی اجتماعی استانی سیاسی استانی شهرستانها استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۲۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم

علیرغم وعده تکراری مسئول راه استان برای آسفالت و نصب گاردریل در این مسیر، یک دستگاه سواری پژو پارس به دره سقوط کرد و موجب مصدومیت شدید راننده و خسارت عمده به خودرو شد.

اواخر سال گذشته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان وعده داده بود که آسفالت جاده کلج به سیردان آغاز خواهد شد.

با گذشت بیش از یک ماه از فصل بهار هنوز اقدام عملی انجام نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش