Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:57:17 GMT

کرند غرب پربارش ترین شهر کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۵۱۴۳۶۷

کرند غرب پربارش ترین شهر کرمانشاه

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به آمار‌های بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت : بیشترین میزان بارش طی ۲۴ ساعت گذشته درشهر کرند غرب میلی‌متر و کم‌ترین در بخش کوزران و قصرشیرین به میزان ۱۳ میلی‌متر گزارش شده است.

شهناز حق‌پرست گفت: دراین مدت، در بخش گواور ۲۷ میلی متر، گهوراه ۲۳ میلی متر، ماهیدشت واسلام آباد غرب ۲۲، روانسر و پاوه ۱۹، جوانرود ۱۸، کرمانشاه ۱۶ و کوزران و قصرشیرین ۱۳ میلیمتر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای قوی و ناپایدار از امروز تا ظهر جمعه جو منطقه را تحت تاثیر خواهد داشت.

وزش باد حاصل از این سامانه که طی ساعاتی از امروز و فردا (چهارشنبه) شدید خواهد بود؛ علاوه بر گردوخاک محلی، ممکن است بتدریج سبب نفوذ غبار به جو استان شده هوا را عمدتاً در نیمه غربی غبارآلود نماید.

سامانه مذکور، از اواخر وقت امروز تا ظهر جمعه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

بارش که در روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه سنگین خواهد بود؛ با آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و احتمالاً سیلاب‌های محلی همراه می‌گردد.

بارش در صبح جمعه و در نواحی سردسیر، ممکن است به شکل رگبار برف نیز مشاهده شود. همچنین دمای هوا از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده روندی رو به کاهش می‌یابد.

کاهش دما در روز‌های جمعه و شنبه، بخصوص در نواحی سردسیر محسوس خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۵۱۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 


لطفی افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی با ۱۴میلی متر ، قدمگاه و کهنو ۱۲میلی متر، چاهداشی ۱۰میلی متر ، النگ ۸میلی متر ، حسین آباد و بغداده ۷میلی متر ، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر ، چاه‌ دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌ توانیم انتظار داشته باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر