Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عملیات اجرایی ساخت مدرسه سه کلاسه روستایی با حضور فرماندار، مسوولان نوسازی مدارس استان و جمعی از مسوولان محلی خوی روز پنجشنبه برگزار شد.

فرماندار خوی در خصوص این مدرسه سه کلاسه مه در روستای فنایی این شهرستان ساخته می‌شود، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۱۷ متر مربع ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیح الله کاظمی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ۳۰ میلیارد ریال است که توسط کانون انجمن‌های حمل و نقل کشور تامین خواهد شد.

اتمام عملیات بتن ریزی مخزن آب شهر قطور

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اتمام عملیات بتن ریزی سقف مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر قطور خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در سه مرحله و به حجم ۱۵۰ متر مکعب انجام شد.

توحید احمدی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی کل پروژه در حال حاضر ۶۵ درصد است که با تخصیص اعتبارات لازم امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با تکمیل ساخت مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر قطور مشکل افت فشار در ارتفاع بالا حل خواهد شد و ساکنان این مناطق مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

فعالیت ۱۰ تیم شهرداری خوی برای مقابله با آب گرفتگی

معاون خدمات شهری شهرداری خوی از فعالیت ۱۰ اکیپ نیروهای معاونت خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی های شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بعد از بارش‌های رگباری باران، علاوه بر نیروهای اجرایی، تمامی ماشین آلات و تجهیزات این معاونت و همچنین معاونت زیربنایی شهرداری برای مقابله در سطح شهر حضور داشتند.

رضا اکبرلو افزود: همکاران خدمات شهری در نواحی پنجگانه از ظهر دیروز که شاهد بارش باران بودیم در تلاش برای جلوگیری از وقوع هرگونه آبگرفتگی بودند و در همین راستا و با توجه به احتمال بارش‌های مجدد در روزهای آتی شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی با سامانه ارتباط شهروندی ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی با اشاره به بارش شدید و آبگرفتگی برخی معابر بدلیل شدت بارش باران رحمت الهی، ضمن عذرخواهی بابت مشکلات پیش آمده برای شهروندان تاکید کرد : با دستور شهردار و تلاش بی وقفه همکاران مجموعه مدیریت شهری نسبت به رفع این نوع مشکلات اقدامات لازم انجام خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کلنگ زنی آذربایجان غربی عملیات عمرانی خیران مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۵۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر در خوی

ایسنا/آذربایجان غربی بارش بهاری که با هشدار اولیه سازمان هواشناسی در خوی از دیروز شروع شده است،امروز موجب شد خیابان ها و معابر خوی دچار آبگرفتگی شده و عبور و مرور مردم و وسایل نقلیه با اختلال شدید همراه شود.

حسینلو، مدیر عامل آتش نشانی خوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از دیروز که بارش ها در خوی شروع شده مساکن مهر بلوک زیتون دچار آبگرفتگی شدید شده اند که با تمام توان به کمک ساکنان شتافته‌ایم.

وی ادامه داد: علت آبگرفتگی معابر و خیابان های خوی نیز نبود کانال انتقال آب است که متاسفانه کانال های خوی قدیمی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط درختان و آبگرفتگی معابر در اهواز
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی معابر در اهواز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • فیلم | آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش شدید باران
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • آبگرفتگی در معابر فولادشهر پس از بارش باران + فیلم
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز