Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:04:46 GMT

وحدت کندر قهرمان فوتسال جام رمضان رودان شد + عکی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۷۵۸۱۱۹۴

وحدت کندر قهرمان فوتسال جام رمضان رودان شد + عکی

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، سالن شهید جعفری رودان در آخرین شب‌های ماه مبارک رمضان جمعیت کثیری  از علاقمندان به فوتسال را در خود گنجانده بود.

آنها برای آغاز فینال جام رمضان رودان لحظه شماری میکردند جایی تیم های دهکده کشاورزی کمالی و وحدت کندر در آن باید در مقابل یکدیگر صف آرایی می کردند.

تیم های که به ترتیب به شکست شاهین مهر و سوپر مارکت برهان پای به دیدار نهایی گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ها  دقایق ابتدایی نیمه نخست را دست به عصا آغاز کردند و این روند تا دقایق پایانی نیز ادامه داشت اما دهکده کشاورزی کمالی در ثانیه های آخر نیمه اول از روی یک ضربه ایستگاهی از حریف پیش افتاد.

تیم وحدت کندر نیمه دوم در حالی آغاز کرد که سراپا حمله شده بود تا گل خورده را جبران کند و تلاش  آنها دقایقی بعد جواب داد و آنها با حساب دو بر یک از حریف پیش افتادند.

این دیدار جذاب در ادامه جذاب تر شد چرا که دهکده کشاورزی کمالی این بار خود را دور از جام قهرمانی می دید و سراسیمه خود را بر جبران کار به دروازه وحدت کندر می رساند و موفق هم شد با گلزنی کار را به تساوی بکشاند.

نقطه عطف مسابقه ثانیه های پایانی بازی با اخراج دروازبان وحدت کندر به علت خطا بر روی مهاجم حریف در موقعیتی تک به تک بود که دهکده کشاورزی کمالی را به بازی برگرداند.

تیم های برای تعیین قهرمان به دو وقت اضافه پنج دقیقه ایی رفتند جایی که دهکده کشاورزی  در همان ابتدای کار از یک بازیکن کمتر حریف استفاده کرد و سه بر دو پیش افتاد.

در ادامه این مسابقه جذاب وحدت کندر به خود آمد و با زدن دو گل از حریف پیش افتاد و باری دیگر بر جام قهرمانی بوسه زد.

اما بوسه آنها چندان محکم نبود و بعد از پنج خطا شدن به تیم دهکده کشاورزی کمالی پنالتی دادند تا در همان ثانیه های واپسین با گلزنی بازیکنان دهکده و ثبت نتیجه تساوی چهار بر چهار  تعیین قهرمان به ضربات نفس گیر پنالتی برود.

اما در ضربات پنالتی دروازبان وحدت کندر با درخشش خود دو بار مانع گلزنی حریف شد تا آبی پوشان وحدت کندر در پایان یک رقابت دیدنی جام قهرمانی رمضان ۱۴۰۲ رودان را به خانه  ببرند.

بدین ترتیب بعد از وحدت کندر ، دهکده کشاورزی کمالی دوم شد و شاهین مهر نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در پایان این مسابقات از سوی کمیته فوتسال شهرستان رودان پژمان معتمدی از شاهین مهر  به عنوان بهترین دروازبان، ابوالفضل پروری از دهکده کشاورزی کمالی به عنوان بهترین بازیکن مسابقات، علیرضا پور محمد از پیروزی پانهر به عنوان پدیده مسابقات، محمد طاهری هم  از تیم وحدت کندر به عنوان بهترین گلزن رقابت های معرفی شدند.

تیم وحدت گلستان نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب و معرفی شد.

مسابقات فوتسال جام رمضان رودان در بخش بانوان نیز برگزار شد که در پایان تیم سالار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

آیین اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان، نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان رودان، مسوول کمیته فوتسال شهرستان رودان، شهردار رودان و اعضای شورای شهر رودان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق علیه السلام رودان برگزار شد.

 

پایان پیام/۸۸۰۵۹
 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان جام رمضان کمیته فوتسال شهرستان رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۵۸۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدار‌های حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.   در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی ۵ به ۳ به سود افغان‌ها همراه بود.   دیگر دیدار این مرحله هم بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که به پیروزی ۳ به ۲ قرقیز‌ها انجامید؛ بنابراین تیم‌های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود